آموزش آپلود فایل‌ در ووکامرس در فضای ذخیره ‌سازی ابری

با آپلود فایل‌های بخش رسانه وردپرس و فروشگاه فایل ووکامرسی در فضای ذخیره ‌سازی ابری به راحتی میتوانید تصاویر مطالب، فایل‌ها، ویدیوها و محصولات دانلودی فروشگاه فایل با سرعت بیشتری در دسترس کاربران ‌سایت قرار گیرد.

در فضای ذخیره سازی ابری پشتیبان، پارتیشن‌های شخصی و پارتیشن‌های حرفه‌ای بر روی یک زیرساخت یک‌پارچه ابری به شما داده می‌شود. اگر ‌سایت شما عکس های زیادی را شامل می‌شود، استفاده از پشتیبان به بیشتر شدن سرعت لود و سئوی سایت شما کمک می‌کند.

مزایای ذخیره‌ساز ابری پشتیبان:


1-کاهش هزینه‌ی پهنای باند و میزبانی وب سایت

شما می‌توانید برای یک سرویس میزبانی با کیفیت و امن‌تر بیشتر هزینه کنید در عین حال که فایل‌هایی که بیشترین فضا را در  سایت به خود اختصاص می‌دهند، در یک کلود استوریج (Cloud Stprage) یا ذخیره‌ساز ابری نگهداری می شود با سرعت بیشتری به دست مخاطبان سایت می‌رسند.

2-قرار دادن محتوا و محصولات دانلودی با سرعت بیشتر

با بارگذاری فایل‌های وب‌سایت در یک زیرساخت رایانش ابری شما می توانید به منابع بی نهایت جمعی از سرورها که در کشورها و دیتاسنترهای مختلفی وجود دارند دسترسی داشته باشید. فایل‌های شما در نسخه‌های زیاد و متعدد و در یک زیرساخت ابری یک پارچه ذخیره می‌شود. به این صورت هم ماندگاری و هم امینت فایل‌های شما تضمین می‌شود و به صورت هوشمند سریع‌ترین نسخه به نزدیک‌ترین درخواست تعلق می گیرد و سرعت لود صفحات سایت شما افزایش می یابد.

3- کاهش چشمگیر هزینه‌ی ذخیره‌سازی فایل‌ها

هاست وردپرسی که مناسب سایت شماست قطعا باید مشخصات عالی و والایی داشته باشد به عنوان مثال اکثر سرویس‌های میزبانی برتر وردپرس برای پاسخ گویی به پایگاه‌های داده بزرگ تجهیز می‌شوند و از دیسک‌های پر سرعت NVME استفاده می‌کنند. در این صورت باید هزینه‌ی زیادی برای یک سرویس میزبانی مخصوص وردپرس بپردازید.

به سادگی می‌توانید یک هاست دانلود انتخاب کنید اما این کار هم  فقط دردسرهای شما را زیاد می کند و ذره‌ای از هزینه‌های شما را کاهش نمی دهد. ولی در یک زیرساخت مبتنی بر رایانش ابری مانند پشتیبان دیگر نیازی به سیستم‌های سرور متداول همیشه روشن و فعال نیست. در پشتیبان بی‌نهایت ابر یا ابرافزار آماده وجود دارند که تا فراخوانی نشوند شروع به کار نمی‌کنند و در نتیجه هزینه‌ای برای پشتیبان و کاربر پشتیبان نخواهد داشت. بدین‌ترتیب هاست دانلود ابری پشتیبان می‌تواند هزینه های سایت شما را تا بی‌نهایت در شرایط عملیاتی و پیچیدگی کاهش دهد.


افزونه برای ابری کردن وردپرس 

در ذخیره‌ساز ابری پشتیبان، یک افزونه کاربردی وردپرس ، در حال پیشرفت است. با نصب این افزونه خواهید توانست هنگام استفاده از دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای انتخاب کنید محتوای رسانه ای شما شامل فایل، تصاویر و ویدیوها در فضای ابری پشتیبان ذخیره‌سازی شوند.

ذخیره‌ساز ابری پشتیبان علاوه بر لینک مستقیم دانلود، امکان ساخت لینک دانلود مخفی و زمان‌دار را دارد. این امکان، در افزونه وردپرس پشتیبان با افزونه فروشگاه ووکامرس همگام شده است. بنابراین می‌توانید فایل‎‌های فروشگاه فایل خود را که با ووکامرس کار می‌کند به جای هاست اصلی در پشتیبان نگهداری کنید و از خاصیت لینک دانلود مخفی و زمان‌دار برای محصولات دانلودی خود استفاده کنید.

متصل شدن پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان به وردپرس

اول با جستجوی کلمه Poshtiban در مخزن افزونه‌های وردپرس افزونه پشتیبان را یافته و نصب نمایید. بعد از نصب «پشتیبان» به منوی اصلی مدیریت وردپرس شما اضافه خواهد شد. بعد به سایت پشتیبان مراجعه و در پنل وب پشتیبان ثبت نام کنید.

بعد از ثبت نام به داشبورد پنل وب پشتیبان هدایت خواهید شد. پس از ورود برای استفاده از خدمات حرفه‌ای و اتصال وردپرس خودتان به پشتیبان باید یک پارتیشن حرفه‌ای بسازید. برای این کار فقط کافیست کیف پول پشتیبان خود را یک یورو شارژ کنید. توجه امکان پرداخت به ریال از طریق درگاه آنلاین بانک پاسارگاد وجود دارد.

 
بعد با کلیک روی سبد خرید آپشن های خرید پارتیشن حرفه‌ای و شخصی را می بینید با انتخاب آپشن پارتیشن حرفه‌ای (pro) و انتخاب کشور مورد نظر 
بر روی ایجاد پارتیشن کلیک کنید.

نحوه پرداخت هزینه پارتیشن حرفه‌ای به صورت Pay as you go یا پرداخت به اندازه میزان مصرف شماست و بعد از پایان یک ماه به میزانی که فایل ذخیره کرده و پهنای باند خارجی مصرفی از اعتبار کیف پول پشتیبان شما کم خواهد شد.

بعد از سفارش پارتیشن می‌توانید دامنه

اختصاصی را روی دامنه تعریف کنید یا از زیردامنه‌ای مختص شما که پشتیبان داده استفاده کنید. بعد باید پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان را به وردپرس‌ خود اتصال دهید.

برای اینکه این پارتیشن را به سایت وصل کنید حتما باید کلید دسترسی را دریافت کنید. روی منوی سه نقطه کنار پارتیشن حرفه‌ای کلیک کنید تا پنجره تنظیمات پارتیشن نمایش داده شود. روی علامت نمایش مقابل Access Kay کلیک کنید و کلید دسترسی پارتیشن را کپی کنید. بعد از اینکه کلید دسترسی را دریافت کردید و در منوی اصلی وردپرس به پشتیبان > تنظیمات رجوع کنید در بخش تنظیمات افزونه وردپرس در سربرگ عمومی در قسمت کلید دسترسی، کلید دسترسی پارتیشن حرفه‌ای خود را وارد کنید.

 
همچنین می‌توانید زیردامنه خود را بر روی پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان تنظیم نمایید تا لینک های دانلود و عکس های وب‌سایت شما بر روی آدرس اینترنتی منتشر شوند.


رسانه و مسیر آپلود 

در قسمت رسانه‌ها مسیر آپلود خود را مشخص کنید. شناسه آپلود نیز به صورت اتوماتیک تولید می‌شود و نیاز ندارید که کاری به آن داشته باشید.

بنابراین برای بارگذاری فایل‌ها هنگامی که در قسمت تعریف محصول یا برگه‌ها یا نوشته‌ها هستید با استفاده از دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای پنجره آپلود وردپرس باز خواهد شد که با انتخاب گزینه‌ بارگذاری در پشتیبان فایل‌های بخش رسانه‌ی وردپرس در پارتیشن ابری پشتیبان شما ذخیره و از آنجا نمایش داده می‌شود.


نحوه پشتیبان‌گیری

در این بخش نیز باید مسیر آپلود فایل‌های پشتیبان را معلوم کنید. این قسمت در سرویس پشتیبان شما با عنوان backup لحاظ شده و همه فایل‌ها در آن قرار می‌گیرد.

قسمت لیست آپلودهای ریموت

این قسمت به فایل‌هایی مربوط است که در خارج از سایت به عنوان مثال در دراپ باکس آپلود شده، می‌توانید آن را طی فرآیندی به سادگی به پشتیبان انتقال دهید. آموزش آپلود فایل با لینک مستقیم در بلاگ پشتیبان موجود می باشد.


قسمت تنظیمات افزونه پشتیبان برای فروش فایل با ووکامرس

این قسمت مربوط به محصولات، فروشگاه ووکامرسی است. برای این بخش نیز پوشه‌ای در فضای ابری شما ایجاد شده، در قسمت «زمان فعال بودن» لینک مخفی که پس خرید برای شما ایجاد شده است را تعیین ‌کنید. برای یادگیری بیشتر و آموزش با فروش فایل می‌توانید از راهنمای سایت پشتیبان استفاده کنید و فروش فایل را با پارتیشن رایگان پشتیبان که سریع بعد از ثبت نام برای شما ایجاد شده تست کنید.

نتیجه گیری 

استفاده از یک ذخیره‌ساز ابری که جایگزین هاست دانلود است مزایای زیاد دیگری غیر از افزونه وردپرس پشتیبان دارد. شما امکان دسترسی از طریق پنل وب پشتیبان، اپلیکیشن موبایل، واسط خط فرمان و API پشتیبان به فایل‌های خود فراهم شده است. اگر توسعه دهنده وب و وردپرس هستید با استفاده از API پشتیبان می‌توانید شخصی‌سازی‌ها و افزونه‌های مخصوص برای خود تولید کنید و از ساپورت کامل تیم توسعه پشتیبان بهره‌ ببرید.
اما یک مزیت دیگر روی آوردن به سرویس‌های ابری هزینه‌ بسیار پایین‌تر و دریافت خدمات بسیار است. همین دلیل خوبی است که تا سال 2025 بیشتر از 77 درصد کسب‌کارهای آنلاین و آفلاین خدمات فناوری اطلاعات و زیرساخت خود را به زیرساخت‌های ابری عمومی یا زیرساخت ابری اختصاصی انتقال خواهند داد.

شما نیز با اتصال به استوریج ابری پشتیبان، راه ابری شدن سایت وردپرسی خود را شروع کرده اید.

دکوراسیون

دکوراسیون داخلی هماهنگ نمودن رنگ‌ها و اشیاء موجود در یک فضا به صورت کاملا هنرمندانه می‌باشد که این امر مستلزم در اختیار گرفتن دانش و مهارت‌های مختلف است.

مواجهه با انواع دکوراسیون داخلی سبب بروز احساسات مختلف در انسان می‌شود. احساسات با توجه به نوع طراحی داخلی فضا می‌توانند بسیار متفاوت باشد. همانطور که می‌دانیم فضای اطراف بر زندگی ما بسیار تاثیر‌گذار است. بنابراین نحوه دیزاین دکوراسیون داخلی نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

در حالت کلی طراحی داخلی در ایجاد خانه‌های آرامش‌بخش از طریق دیزاین دکوراسیون منزل و محل کارهای بسیار منعطف و دل‌انگیز کاربرد دارند. این تنها بخشی از کاربردهای گسترده دکوراسیون می‌باشد. همانطور که می‌دانیم یک فضا باید بتواند تمام نیازهای کاربران را فراهم نماید و فراهم نمودن چنین شرایطی بستگی به نوع دکوراسیون فضا دارد. در حالت کلی نحوه نورپردازی فضا، چیدمان صحیح مبلمان و استفاده صحیح از رنگ‌ها بر طبق اصول زیباشناسی در شکل‌گیری یک دکوراسیون داخلی بسیار کارآمد و در عین حال زیبا، کمک شایانی می‌کند. در حالت کلی می‌توان گفت طراحی داخلی نوعی بازسازی و نوسازی محسوب می‌شود زیرا تمامی چیدمان ها بر طبق اصول اساسی و کاملا زیباشناسانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و وسایل و اجزاء اضافه حذف خواهند شد.

بهتر است هنگام طراحی دکوراسیون داخلی از افراد حرفه ای کمک بگیرید، برخی از افراد در این زمینه مرتکب اشتباه شده و از افراد آماتور استفاده می کنند. استفاده از افراد کاربلد و حرفه ای بازده مناسبی خواهد داشت و از این رو تیم کارشناسی کیلا جهت انجام مشاوره و اجرای هرگونه دکوراسیون آماده خدمت رسانی بشما خواهد بود.

اجاره خانه در تورنتو

کانادا جمعیت مهاجرتی خود را از مجموع ۱۹۵ کشور دریافت می‌کند که از مهم‌ترین آنان می‌توان به مهاجرانی از کشور ایران اشاره کرد. بسیاری از افراد هستند که دوست دارند به کشور های مختلف سفر کنند و برای تحصیل و زندگی در آن جا ساکن شوند. تنها چیزی که با وجود شرایط دیگر حتی مانع فکر کردن این افراد به رفتن میشود بحث هزینه های زندگی و هزینه مسکن است. در حالی که با پیگیری دقیق هزینهها و مخارج و آگاهی از آن ها شاید بهتر بتوان تصمیم نهایی را گرفت. در این گفتار سعی می کنیم تا اطلاعاتی دربارهی  مسکن در کانادا و نحوه خرید ملک در کانادا ، دلایل خرید ملک در کانادا  ، اجاره خانه در کانادا و  مزایای خرید ملک در کانادا و … در اختیارتان قرار دهیم. 

اجاره یا خرید مسکن در کانادا

بحث همیشگی اجاره کردن خانه در کانادا یا خریدن ملک در کانادا از دغدغه های اصلی مهاجرانی است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند است. از نگاه بسیاری خرید مسکن در کانادا سرمایه گذاری مطمئنی محسوب میشود. در بازار مسکن کانادا قیمتها و نرخ بهره همچنان در مقایسه با دیگر کشورها پایین است و از سوی دیگر هزینه ی خرید خانه در کانادا نزدیک به اجاره خانه در کانادا است. نباید فراموش کنیم میزان بازگشت سرمایه در بازار مسکن به مراتب بیشتر از بازار بورس است و از نگاه بسیاری خرید مسکن سرمایه گذاری مطمئنی محسوب می شود. و از طرفی اگر ملک را اجاره کنید، مالیات پرداخت نمی کنید. مالیات بر املاک توسط صاحبان املاک در کانادا پرداخت می شود و می توانید با سرمایه ی خود در پروژه های دیگر شرکت کنید و یا  هزینه ماهانه خود را کاهش دهید.

میزان هزینه های اجاره یا خرید مسکن در کانادا:

هزینه های اجاره خانه در ونکوور یا اجاره مسکن در تورنتو و یا قیمت آپارتمان در استان های مختلف کانادا متفاوت می باشد که در مرکز شهر و یا حومه بسته به نوع ساختمان و تعداد اتاقها متغیر است. به طور کلی قیمت هر متر آپارتمان در مرکز شهرحدودا ۴،۵۰۰۰۰ دلار میباشد که میتوانید با توجه به این قیمت حدود اجارههای خانه در کانادا را نیز بدست آورد. 

به صورت میانگین اگر بخواهید یک خانه ی مبله در یک آپارتمان درکانادا اجاره کنید حدودا 1200 دلار در ماه و یک خانه ی 2 خوابه ی کامل و خوب در یک آپارتمان 1600 دلار در ماه و یک خانه ی 3 خوابه در آپارتمان 1800 دلار در ماه می باشد. همچنین اگر بخواهید یک خانهی ویلایی در کانادا اجاره کنید اجارهی آن بیش از 2000 دلار در ماه است. 

بسیاری  از ما زندگی‌ در خانه اجاره‌ی را تجربه کردیم، مشکلاتی مثل نظارت صاحب خانه، عدم آزادی تمام در خانه، و بسیاری موارد آزار دهنده دیگر وجود دارند که افراد تمایلی به اجاره نشینی ندارند. به عنوان مثال: بیشتر خانه‌های اجاره‌ی کیفیت استانداردی ندارند. 

اگر شما فکر می‌کنید فقط یه دوره کوتاه مثلا یک یا دوساله در یک شهر هستید و از خرید خانه در کانادا صرف نظر کنید باید گفت  می‌توان با خرید یک مسکن در کانادا با قابلیت اجاره دادن خوب، یک سرمایه گذاری باصرفه حتی در کوتاه مدت انجام داد.

انواع مسکن در کانادا

متداولترین نوع خانه های کانادا، خانه های مستقل یا خانه های دوپلکس (Duplex) است. شما همچنین می توانید نسبت به خرید آپارتمان در کانادا (condo)  اقدام نمایید که این موضوع پیش شرطی دارد، خرید کاندو ها از افراد خاص و 3 الی 4 سال زودتر از زمان تحویل سبب می شود تا چیزی حدود 20 درصد از هزینه ها کاسته شود. اما این نکته را باید گفت که تمامی هزینه پیش خرید را باید به طور یک جا و در همان روز پرداخت کنید. اما این نحوه خرید کاندو سبب می شود تا بین 5 تا 30 درصد کمتر هزینه شودو نوع دیگر مسکن در کانادا خانه های به هم چسبیده(town house) است.

البته ممکن است قیمت یک کاندو از قیمت یک خانه در کانادا گرانتر باشد. در کانادا اکثر آپارتمانها معمولا برای اجاره مورد استفاده قرار میگیرد.

مزیت خرید مسکن در کانادا:

بهره مندی از شرایط بازار مسکن در کانادا: خرید هر خانهای‌‌ در طولانی مدت سود آور است، ولی‌ اگر شما خانه خود را در شرایط رکود بازار مسکن بخرید، سود شما حتى در کوتاه مدت هم تضمین شده است و در طولانی مدت سود بسیار بالاتری نصیبتان خواهد شد..

خرید خانه در کانادا مزایایی دارد، خرید مسکن در کانادا  علاوه بر اینکه یک سرمایه گذاری است، بطور همزمان امکان پس انداز برای شما و خانواده تان را فراهم می نماید.

در آغاز سال ۲۰۱۰ ، میانگین قیمت هر خانه در مونترال در حدود ۲۵۹.۰۰۰ دلار و میانگین قیمت خانه در سطح ملی کانادا در حدود ۳۲۹.۰۰۰۰ دلار بوده است. در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، قیمت خانه در ونکوور و تورنتو افزایش یافت. در ادامه متوسط قیمت خانه در تورنتو در سپتامبر سال ۲۰۱۸، در مقایسه با قیمت خانه در همین ماه در سال ۲۰۱۷، با ۲ درصد کاهش همراه بوده است.  متوسط قیمت خانه در ونکوور، در سپتامبر سال ۲۰۱۸ در مقایسه با قیمت خانه در همین ماه در سال ۲۰۱۷، ۲٫۲ درصد، افزایش یافته است. باید گفت تغییرات قیمت مسکن بستگی به روند بازار دارد.

نرخ سود بانکی‌: کم بودن نرخ سود بانکی‌ یعنی‌ کم بودن سودی که شما به بانک می‌‌پردازید و پول بیشتری در جیبتان خواهد ماند. خیلی‌ زمان دوری نبود که نرخ سود حدود ۵ تا ۶ در صد بود، و این کم بودن به این معنی‌ نیست که تا همیشه نرخ‌ها کم خواهد بود. دراین روزها نرخ سود بانکى رو به افزایش است ولى همچنان این نرخ ها کم محسوب مى شوند.

سرمایه گذاری:  اقدام به خرید خانه سرمایه گذاری برای داشتن یک خانه در میانسالی و بهره مندی بعد روانی و آرامش در زندگی است تا وقتی‌ شما مستأجر هستید، شما وام مسکن صاحب خانه خود را می‌پردازید وسرمایه ی شما به شما برنخواهد گشت و همواره از نظر روانی تحت فشار خواهید بود.

توجه داشته باشید که با هر بودجه ای‌‌ می‌توان اقدام به خرید خانه کرد و با پیدا کردن خانه مناسب و با قیمت مناسب سود را هم مى توان تضمین کرد.

اخذ اقامت موقت با خرید ملک در کانادا:

خرید ملک در کانادا به مانند دیگر کشورها یکی از متداولترین روش های اخذ اقامت موقت در این کشور خواهد بود. البته بسته به نوع خانه، متراژ و منطقه مورد نظر جهت خرید قیمت خرید ملک در کانادا متفاوت می باشد. مردم کانادا تمایل به زندگی در خانه های ویلایی و مستقل دوبلکس دارند. و آپارتمان ها در کانادا بیشتر برای اجاره می باشد. با توجه به اینکه خرید ملک در کانادا منجر به اخذ اقامت موقت این کشور خواهد شد میتواند یک فرصت ایجاد کند که افراد متقاضی خرید ملک در کانادا به واسطه این روش وارد این کشور شوند. و اقدام به سرمایه گذاری نمایند البته خرید می تواند امکان پس انداز سرمایه را برای فرد متفاضی خرید ملک در کانادا و خانواده فراهم می نماید. البته لازم به ذکر است قوانین در سراسر دنیا(در خصوص مالکیت افراد خارجی) برای خریداران خارجی که در کانادا ملک خریداری میکنند به تابعیت آنها ارتباطی ندارد. حتی شهروندان کانادا که بیشتر از یک سال است که در خاک کانادا حضور ندارند و در خارج از کانادا سکونت دارند آنها هم میتوانند در کانادا ملک خریداری نمایند. کانادا پذیرای همه افراد خارجی است که از سرتاسر دنیا میخواهند در کانادا ملک خریداری کنند هیچ محدودیتی برای آنها وجود ندارد و حتی به نوع ملکی که خریداری میکنند هم ندارد.

تسهیلات خرید خانه در کانادا با نام مورکیج یا وام دوم مسکن در کانادا:

در گفتار فوق دربارهی خرید ملک در کانادا تلاش کردیم تا حد توان اطلاعات جامعی، در باب تهیه ملک در کانادا در مطرح کنیم.  تا در صورت تمایل به خرید ملک در کانادا و یا اجاره خانه در کانادا بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. خرید خانه در کانادا،  برای مهاجران بسیار آسان است و گزینه ای مناسب برای افرادی که در طول زمان در کشور کانادا زندگی می کنند. کانادا دارای یک سیاست باز  برای مالکیت خارجی (اگر ما تابع یا مقیم کانادا نباشیم)ارائه داده  است که وام دوم مسکن (مورکیج) از جله آنها است. و دیگری قیمت مقرون به صرفه ملک است، به طور کلی  از محاسن خرید مسکن در کانادا قیمت  پایین تر آن از سایر مقاصد جهانی است. 

Mortgage یا وام دوم مسکن 

 اصطلاح عامیانه رهن ملک که در بین مشاورین املاک خیلی مرسوم است و زیاد شنیده می‌شود، در زبان انگلیسی به بصورت « Mortgag» نوشته می‌شود، که «مورگیج» تلفظ می‌شود. بطور کلی مشاورین املاک انگلیسی زبان به رهن املاک Mortgage می گویند. کلمه Mortgage در فارسی معادل‌های گرو، رهن، گرونامه و گرو گذاشتن را دارد. در کانادا به وام مسکن Mortgage میگویند. یعنی وامی که در مقابل آن ملکی ( که همان منزل خریداری شده است)، به گرو گذاشته شده است. این وام توسط بانک ها و یا مؤسسات مالی Financial Institutions  توسط افراد مورگیج بروکر برای متقاضی تهیه میشود. به طور کلی چون وام مسکن به ازای گرو گذاشتن یک ملک پرداخت می شود بانک ها و مؤسسات مالی Financial Institutions در چارچوب قوانین موجود،  نسبت به پرداخت این نوع وام ها تمایل نشان می دهند.

آیا فرد غیر کانادایی می تواند وام مسکن بگیرد؟

بله میتواند. به طور معمول یک فرد خارجی می تواند برای خرید مسکن تا ۶۵ درصد بهای مسکن را وام بگیرد. از آنجا که وام مسکن در ازای گرو گذاشتن مسکن نزد وام دهنده صادر میشود، خیلی از بانک ها در صورتی که حداقل ۳۵ درصد بهای مسکن توسط مشتری پرداخت شود از پرداخت الباقی به صورت وام ابا ندارند. با این حال نظر به آنکه اکثر افراد خارجی به طور معمول سابقه مالی و اعتباری Financial and Credit History در کانادا ندارند، این امر یک واسطه معتبر (نظیر شرکت های بین المللی متخصص در دریافت وام برای افراد خارجی) می طلبد. 


منبع:https://melk.ca/