آموزش آنلاین موسیقی خنیاگر دردسترس ایرانیان خارج از کشور

خنیاگر تهیه‌کننده‌ی تخصصی فیلم‌های آموزشی موسیقی با همراهی استادان بزرگ موسیقی ایران است. خنیاگر که از سال ۱۳۹۶ انتشار تولیدات خود را آغاز کرده است، حالا بیش از ۱۸ مجموعه‌ی آموزشی تولید و با بیش از ۱۴ استاد موسیقی ایران همکاری کرده است. مجموعه‌های خنیاگر با حضور تیم فیلم‌سازی قدرتمند و تدریس استادان باتجربه‌ی ایرانی، کیفیتی به‌نمایش گذاشته‌ است که می‌تواند شیوه‌ی آموزشی موسیقی را متحول کند.

رضایت کاربران و آزمون‌های خنیاگر برای تعیین میزان بازدهی این آموزش‌ها گواه این مسئله است. حالا خنیاگر در سال جدید، علاوه‌بر معرفی مجموعه‌های آموزشی و استادان جدید، امکاناتی به وب‌سایت خود اضافه کرده است که درادامه، شرح آن می‌آید.

آموزش گیتار مقدماتی

رابط کاربری وب‌سایت خنیاگر بازطراحی شد

کاربردپذیری بسیار راحت‌تر و شمایل ظاهری زیبا و ساده‌سازی فرایندها ازجمله کارهای مهمی بود که در این وب‌سایت انجام شد. حالا می‌توان گفت خنیاگر ظاهری در شأن موسیقی و استادان و مخاطبان فرهیخته‌ی خود دارد و با اعتماد‌به‌نفس می‌تواند میزبان شما باشد. ناگفته نماند همیشه پشتیبانی خنیاگر برای راهنمایی شما آماده است.

می‌توانید نگاهی به خنیاگر جدید بیندازید و دیدگاه‌های خود را ارسال کنید.


خنیاگر

فراهم‌شدن امکان پرداخت مستقیم ارزی برای کاربران خارج از ایران

گرچه شرایط خاص کشور تبادلات مالی در سطح جهانی را بسیار محدود کرده، خنیاگر تمام تلاش خود را کرده است تا شرایطی فراهم کند که ایرانیان خارج از کشور علاقه‌مند به استفاده از مجموعه‌های آموزشی بتوانند به‌راحتی و با کارت‌های بانکی خود هزینه‌ها را پرداخت و مجموعه‌های دلخواهشان را دریافت کنند.

حالا مجموعه‌های خنیاگر با قیمت‌هایی برمبنای «یورو» در تمامی دنیا دردسترس است و به‌راحتی و با هزینه‌ای ناچیز، تمامی ایرانیان در هر کجای دنیا می‌توانند این مجموعه‌ها را تهیه و استفاده کنند. قیمت مجموعه‌ها برای ایرانیان خارج از کشور به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده است تا مخاطبان با هر سطحی از توان مالی، بدون نگرانی و به‌آسانی بتوانند موسیقی را آموزش ببینند.

بسته‌های اقتصادی؛ موسیقی بیشتر با پرداخت کمتر

با معرفی بسته‌های اقتصادی، هزینه‌ی آموزش موسیقی با خنیاگر حتی کمتر از قبل شده است. شیوه‌ی کار بسته‌های اقتصادی بدین‌شکل است که چند مجموعه‌ی مرتبط را خودِ خنیاگر انتخاب کرده است. برخی از این مجموعه‌های درون بسته اجباری و برخی اختیاری هستند. کاربر می‌تواند از میان مجموعه‌های اختیاری، برخی را حذف و برخی را انتخاب کند. درنهایت، چند مجموعه‌ی آموزشی به‌صورت هم‌زمان و با هزینه‌ی بسیار کمتر از خرید تکی همان مجموعه‌ها برای کاربر فعال خواهد شد. با این شیوه هر کاربر حداقل ۱۲۰ هزار تومان کمتر پرداخت می‌کند.


نگاهی بر ماشین لباسشویی، ظرفشویی و یخچال فریزر ال جی

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر قصد خرید لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یا یخچال فریزر را دارید بدون شک یکی از بهترین برندهای بازار در حیطه لوازم خانگی برند ال جی محسوب می شود که توانسته قسمت بزرگی از بازار را در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد، چراکه شرکت ال جی با به‌ کارگیری باکیفیت ترین قطعات و تکنولوژی های روز دنیا بر روی انواع ماشین لباسشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی و انواع یخچال فریزر ال جی توانسته باکیفیت ترین محصولات را تولید و به بازار عرضه کند تا جایی که می بینید امروزه با برندهای قول و صاحب نام در این صنعت رقابت می کند از همین رو قصد داریم در ادامه نگاهی داشته باشیم بر قابلیت و تکنولوژی های بکار رفته در

در صورت تمایل به مشاهده هر یک از محصولات و اطلاع از قیمت های نمایندگی می توانید بر روییکی از لینک های بالا کلیک کنید

نگاهی بر امکانات ماشین لباسشویی ال جی

در ابتدا قصد داریم نگاهی داشته باشیم به یکی از پر مصرف ترین لوازم خانگی به همین جهت انتخاب آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است پس به شما پیشنهاد می کنیم مدل مد نظر خود را حتما بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید چراکه برنامه های شستشو و تکنولوژی های مختلف زمانی می توانند برای شما مفید باشند که ما از آنها استفاده کنیم پس به یاد داشته باشید که هیچ وقت بالاترین مدل ماشین لباسشویی ال جی و یا هر برند دیگری نمی تواند به عنوان بهترین انتخاب برای شما محسوب نمی شود، از همین رو در ادامه قصد داریم شما را با چند تکنولوژی در انواع ماشین لباسشویی ال جی آشنا کنیم تا در زمان انتخاب مدل ببیند کدام یک از این موارد برای شما از اهمیت بیشتری برخور دار است.

شستشوی سریع و تمیز با TURBOWASH    :

در اینجا قصد داریم نگاهی داشته باشیم برعملکرد فناوری TurboWash که می تواند مدت زمان شستشو را برای شما به‌ طور چشمگیری کاهش دهد و باعث پایین آمدن مصرف انرژی شود و کیفیت شستشو را افزایش دهد، در این فناوری ماشین لباسشویی ال جی با استفاده از Jet Spray آب با فشار قوی به طور مستقیم به مدت زمان 120 ثانیه بر روی لباس اسپری می کند، این موضوع باعث افزایش کیفیت شستشو و صرفه جویی در انرژی می شود به طوری که با اضافه کردن فناوری TurboWash ال جی به یک برنامه شستشوی عادی می تواند زمان آن را به 59 دقیقه کاهش دهید، علاوه بر آن این فناوری می تواند مصرف برق را تا 15 درصد و مصرف آب را تا 40 درصد برای شما کاهش دهد. حال که صحبت از مصرف انرژی شد باید بگوییم که انواع ماشین ظرفشویی ال جی و یخچال فریزر ال جی نیز با استفاده از تکنولوژی های مختلف توانسته اند کمترین مصرف انرژی را در میان دیگر برندها داشته باشد.

Motion Direct Drive 6

شرکت ال‌ جی با الهام از شستشوی دستی و استفاده از تکنولوژی موتور اینورتر دایرکت درایو موفق به طراحی فناوری 6 حرکت شستشو شده است که از حرکت‌های دست انسان در زمان شستشوی لباس به صورت دستی الگو برداری شده است و از این حرکات برای شبیه سازی چرخش‌ دیگ ماشین لباسشویی ال جی استفاده می شود تا شستشوی لباس ها به بهترین شکل ممکن انجام گیرد، این 6 مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، آبکشی پله ‌ای، تاباندن، ساییدن و غلطاندن می ‌باشد که این موضوع باعث شده صدمه کمتری به الیاف لباس وارد شود و باعث افزایش عملکرد لباسشویی شده است، بدین ترتیب ماشین لباسشویی ال جی بر اساس برنامه شستشو از یک یا چند حرکت مناسب در دیگ استفاده می‌ کند تا با کنترل سرعت چرخش و امکان چرخش دیگ در هر دو جهت چپ و راست، عملکرد دستگاه به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند تا با هر بار شستشو نتیجه ‌‌ای بهتری بگیرید. در همین راستا شرکت LG با استفاده از تکنولوژی ها مختلف سعی کرده تا انواع ماشین ظرفشویی ال جی نیز دارای کیفیت بسیار بالایی برای شستن ظروف داشته باشند و مدت زمان نگهداری مواد غذایی در انواع یخچال فریزر ال جی نیز به بالاترین حد خود برسد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

موتور اینورتر دایرکت درایو Direct Drive در لباسشویی ال جی

شرکت ال جی موتورهای دیجیتال یا بدون تسمه را جایگزین موتورهای تسمه ای در ماشین های لباسشویی خود کرده است، این موتور با استفاده از آهن ربا به طور مستقیم به مرکز دیگ متصل می شود و دیگ را به طور مستقیم به حرکت در می آورد از همین رو ماشین لباسشویی ال جی به دلیل استفاده از موتور اینورتر دایرکت درایو بدون تسمه میزان و صدا، لرزش و نویز بسیار کمتری برخوردار هستند و مصرف انرژی در آن بسیار کمتر می باشد از همین رو کارایی و طول عمر موتورهای Direct Drive در مقایسه با موتورهای تسمه ای بسیار بیشتر می باشد و خرابی کمتری دارد.

از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در ماشین لباسشویی ال جی می توانیم به سیستم عیب‌یابی هوشمند Smart Diagnosis، تکنولوژی بخار شور True Steam، سنسور تشخیص وزن لباس، تکنولوژی QuickDrive، تکنولوژی حباب ساز EcoBubble اشاره کنیم.

 

نگاهی بر امکانات انواع ماشین ظرفشویی ال جی

فناوری بخارشوی TrueSteam

با ماشین ظرفشویی ال جی شستشوی دستی ظروف را فراموش کنید و همه از تمیزی بیشتر همراه با فناوری بخارشوی TrueSteam لذت ببرید، این فناوری به شما امکان می دهد تا دیگر نیازی به شستشوی ابتدایی ظروف قبل از قرار دادن آنها درون ماشین ظرفشویی نداشته باشید، سیستم بخارشو ماشین ظرفشویی ال ‌جی در زمان شستشوی قدرتمند آسیبی به ظروف شما نمی ‌زند و با استفاده از انرژی و حرارت بسیار بالای بخار آب می تواند نفوذ پذیری بالاتری نسبت به آب داغ داشته باشد از همین رو شستشویی بهتر و لکه بری بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد از دیگر مزایای استفاده از تکنولوژی TrueSteam در مقایسه با مدل‌های معمولی، لکه ‌های آب تا %30 کمتر بر روی ظروف باقی می ماند. از سیستم بخارشور نیز در ماشین لباسشویی ال جی نیز برای شستشوی لباس ها مورد استفاده قرار گرفته شده است.

سبد هوشمند ال ‌جی LGSmartRack

قابلیت سبد هوشمند ال‌ جی برای شما این امکان را فراهم می سازد تا تنها با لمس یک دکمه ارتفاع سبد خود را تنظیم کنید تا فضای مورد نیازبرای چیدمان انواع ظروف با ابعاد گوناگون برای شما فراهم شود و دیگر با مشکل کمبود جا در ظرفشویی خود مواجه نشوید و از حداکثر فضای ماشین ظرفشویی ال جی خود بهرمند شوید.

فناوری Quad Wash ال ‌جی

یکی از برنامه های بسیار کاربردی در ماشین ظرفشویی ال جی فناوری QuadWash می باشد که در کنار موتور دایرکت درایو باعث می‌شود آب با فشار بال در چندین جهت به ظروف پاشیده شود تا تمام قسمت‌های آنها را به طور کامل تمیز شود؛ قابلیتی که با بکارگیری 4 بازو به جای دو بازوی آب پاش صورت می گیرد و شستشوی ظرف‌ها را متحول می ‌کند این بازوها با حرکات رفت‌ و برگشت به عقب و جلو در هنگام چرخش دو سمت بشقاب‌ها، لیوان‌ و لوازم پخت و پز را از تمامی زوایا تمیز می‌ کند و می تواند زمان شست و شو را تا 15 درصد کاهش دهد و باعث ایجاد شست و شوی کامل و تمیزی فوق العاده ای شود این برنامه نه تنها باعث صرفه جویی در زمان شما می شود بلکه باعث صرفه جویی در مصرف اب نیز می شود، شما می توانید از برنامه Quick Wash نیز در ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید و در مورد انواع تکنولوژی های به کار رفته در یخچال فریزر ال جی نیز در ادامه صحبت خواهیم کرد.

سیستم عیب‌یابی هوشمند Smart Diagnosis

شرکت ال جی از سیستم عیب یابی هوشمند در بیشتر لوازم خانگی خود مانند انواع ماشین ظرفشویی ال جی، یخچال فریزر ال جی، ماشین لباسشویی ال جی و دیگر لوازم خانگی خود استفاده کرده است تا در زمان بروز هر گونه مشکلی بتواند شما را مطلع کند تا شما به راحتی و با استفاده از گوشی همراه خود بتوانید هر عیبی را پیدا کنید و دیگر نیازی نیست برای رفع یک مشکل ساده منتظر آمدن متخصص باشید چراکه برخی از مشکلات به وجود آمده می تواند به آسانی توسط خود شما حل گردد که برنامه به شما در حل آن راهنمایی های لازم را انجام می دهد، اما اگر شما احتیاج فرد متخصص داشته باشید به سادگی با یک تماس تلفنی با دفتر پشتیبانی و خدمات پس از فروش مشکل را در کمترین زمان ممکن برطرف کنید و از به وجود آمدن مشکلی بزرگ تر جلوگیری کنید.


نگاهی بر امکانات انواع یخچال فریزر ال جی

اگر به دنبال بهترین مارک یخچال فریزر برای منزل خود هستید برند ال جی می تواند بهترین انتخاب برای شما محسوب شود یخچال‌ فریزرهای کم مصرف و قدرتمند ال جی در انواع طراحی‌های خلاقانه نیاز آشپزخانه شما را برطرف می ‌کنند که بستگی به نیاز خانواده شما دارد شما می توانید در میان انواع یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی و یا یخچال فریزر ال جی انتخاب کنید.

فیلتر هوای هوشمند Hygiene FRESH

استفاده از فیلتر هوای Hygiene FRESH در یخچال فریزر ال جی می تواند از بو گرفتن یخچال جلوگیری کند و باکتری‌ها را تا میزان %99.999 درصد از بین ببرد که باعث می شود مواد غذاییطول در یخچال و یا فریزر طول عمر بیشتری داشته و تازه‌ تر بماند.

نگاهی بر فناوری SmartThinQ

شرکت ال جی با استفاده از فناوری SmartThinQ می ‌توانید به شما این امکان را دهد تا یخچال فریزر خود را در هر زمان و مکانی از طریق تلفن هوشمند کنترل و عیب ‌یابی کنید و به آسانی دماییخچال خود را تنظیم نمایید، فیلتر بهداشتی HygieneFRESH را کنترل کرده به گونه ای که همیشه کنار آن هستید.

صرفه‌ جویی در انرژی با کمپرسور اینورترخطی

شرکت ال جی با بکارگیری کمپرسور اینورتر خطی در انواع یخچال فریزرهای خود توانسته تحولی در قلب آنها ایجاد کند به طوری که با استفاده از این سیستم می تواند 32% در مصرف انرژی صرفه‌ جویی ‌کند، کمپرسور اینورتر با تغییر سرعت دوران خود دما را ثابت نگه داشته و مصرف برق را کاهش می‌ دهد از همین رو امکان کنترل بهینه سرما را برای تازه ‌تر نگه داشتن مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات را برای مدت طولانی ‌تر فراهم می سازد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید بهترین قیمت انواع ماشین لباسشویی ال جی، ماشین ظرفشویی ال جی و یا انواع یخچال فریزر ال جی با گارانتی گلد ایران می توانید به فروشگاه اینترنتی 20 بخر مراجعه کنید.

منبع: tasnimnews.com

 


گوشی اپل آیفون 11 - قیمت و خرید آیفون 11 - خاص باکس

 

نیازی به گفتن نیست، 80 تا 100 درصد شارژ بسته به نوع استفاده برای طول روز شما کفایت میکند. خوشبختانه خیر! به دلیل اینکه معمولا آیفون با شارژی بیش از 50 درصد تحویل مشتریان داده میشوند و بنابراین نیازی نیست که آنها را فورا پس از تحویل گرفتن به شارژر متصل نمود. کسانی که دغدغه قیمت دارند و در عین حال میخواهند که جدیدترین مدل آیفون را داشته باشند، آیفون SE 2020 بهترین گزینه ممکن است. تمامی مدلهای گوشی های اپل پس از رونمایی جزو بهترین گوشیهای جهان شناخته شدهاند. نمایشگر 6.1 اینچی XR از نوع Liquid Retina LCD و جزو پنلهای نمایشگر روشن محسوب میشود. اینکار باعث آسیب دیدن باتری میشود. همانطور که در بخش اول راهنمای کار با باتری آیفون به شما آموختیم، این کار کاملا اشتباه است و باعث صدمه جدی به باتری آیفون و کاهش طول عمل آن میشود. اتصال شارژر به تلفن هوشمند برای مدت طولانی موجب آتش سوزی میشود. بعد از رسیدن به شارژ کامل، به مقدار کمی، شارژ گوشی تخلیه میشود و سپس مجددا برای رسیدن به حداکثر میزان شارژ، گوشی دوباره شارژ میشود.

 

اگر صدای آن را نمیشنوید، ایرباد خود را به گوش وصل کنید و سپس اتصال ان را غیرفعال کنید. این پنل در هر شرایطی بهترین بازده را دارد. همچنین کاربران برای خرید گوشی آیفون باید پول زیادی پرداخت کنند و همه افراد قادر به انجام این کار نیستند. راهنمای جامع کار با باتری آیفون به منظور پاسخ به این گونه مشکلات در وب سایت تکراتو قرار گرفته است. اپل به کاربران خود توصیه میکند، هر ماه آیفون را کالیبره کنند، -در بخش اول راهنمای کار با باتری آیفون نحوه کالیبره کردن آیفون را آموختید- تا دقت تخمین میزان باقی مانده شارژ آیفون حفظ شود، اما اینکار ضروری نیست. هر چند این کیفیت ضدآب بودن در حد گوشی سامسونگ گلکسی S7 و یا نوت7 نیست، هر دو این گوشیها را میتوان تا 30 دقیقه بدون هیچ مشکلی در آب قرار داد. در شرایط نادر، -به طور خاص اگر مالک گلکسی نوت 7 بودهاید! در حالت شب اگر نور واقعا کم باشد، تا 30 ثانیه زمان لازم خواهد بود تا عکس گرفته شود پس باید گوشی را روی پایه قرار داد. ممکن است، شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر، نسبت به شارژ کردن گوشی خود وسواس داشته باشید، مثلا طولانی شدن زمان شارژ آیفون شما را نگران کند، به طور دائم اتصال شارژر به گوشی را چک کنید یا به دنبال راهی برای افزایش سرعت شارژ تلفن هوشمندتان باشید، در ادامه راهنمای جامع کار با باتری آیفون شما را از شر این نگرانیها خلاص میکنیم.

 

راهنمای کار با باتری آیفون جامعترین مطلب به زبان فارسی است که در سه بخش مختلف منتشر شده و به تمام مشکلات باتری های آیفون، خالی شدن سریع باتری، نحوه صحیح شارژ باتری آیفون و شارژ اولیه و همه نکات مربوط به آن میپردازد. اگر از بخش اول راهنمای کار با باتری آیفون با ما بودهاید، احتمالا پاسخ این سوال را میدانید، اما بله، شما میتوانید اینکار را مانند بسیاری از افراد دیگر انجام دهید. اپل برخلاف رقبای خود، هر سال مدل های متنوعی را ارائه نمی کند و با متمرکز شدن بروی یک گوشی، سعی در ارائه بهترین عملکرد دارد. توجه: دقت کنید که اگر شما از آیفون برای ایجاد هاب اسپات استفاده کرده اید، معمولا یک نوتیفی مبنی بر اتصال موفق و اشتراک گذاری اینترنت دریافت خواهید کرد اما نمی توانید اطلاعاتی در مورد گوشی مشترک شده دریافت کنید. خشاب سیم کارت آیفون 7 و باتری آیفون 7 از آن دسته تجهیزات جانبی هستند که نمونه اصلی آن ها مثل شارژر و هندزفری به وفور یافت نمی شود. ممکن است این مساله، به نظر شما بی معنی جلوه کند، اما با در نظر گرفتن زمانی که هر پیام موجب روشن شدن نمایشگر آیفون میشود، به سادگی این مساله را درک خواهید نمود.

 

برای ساخت این گوشی باید گوشی آیفون 6 پلاس و 6S پلاس را بگیرید و کمی بزرگتر کنید و تمام! آیفون ۸ نمونهای بینقص از کنار هم قرار گرفتن تمام فناوریهای جدید و جذاب است که اپل بار دیگر ثابت کرد در این کار مهارت فوقالعادهای دارد. در سال 2020 اپل شارژر را نیز از جعبه آیفون 12 حذف کرد، به دلیل مسائل محیط زیستی حذف کرد. شاید بهتر باشد پیش از آنکه درباره خرید قطعات آیفون صحبت کنیم، برند اپل را بشناسیم. پس با اپل زووم امروزی باشید و از سفارش جنسخود مطمئن باشید.عزبران در صورتی که توضیحات ذکر شده برایتان کافی نبوده و به مشاوره بیشتر نیاز دارید با کارشناسان اپل زوم همراه باشید در خرید و مشاوره اجناس به شما کمک کنند. در این قسمت یک بار برای همیشه به این معضل پاسخ خواهیم داد. بله، البته، این سوال یک پاسخ طولانی هم دارد. نکته قابل توجه اینکه، پاسخ به هر دو سوال اخیر، بله است! اپل iPhone 11 از لحاظ ظاهری بسیار خاص و مدرن طراحی شده به طوری که کاربر در برخورد اول متوجه ظاهر زیبا این گوشی می شود؛ بدنه این گوشی از جنس فریم آلومینیوم سری 7000 طراحی شده و پنل جلو و قاب پشتی گوشی از جنس شیشه بسیار سخت و مقاوم پوشش داده شده که زیبایی ظاهری مضاعفی به گوشی جذاب آیفون 11 بخشیده است.

نمایندگی مرسدس بنز

نمایندگی مرسدس بنز

در این صفحه شما لیستی از نمایندگی های مجاز مرسدس بنز - Mercedes Benz در سراسر ایران ( شرکت ستاره ایران ) به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها را مشاهده خواهید نمود.


خبرهای پربیننده و جدید از ایران و جهان در یک بسته

با روش رو به پیشرفتی که از میزان بوجود آوردن محتوا در فضای مجازی - وبگاه های خبری و شبکه‌های اجتماعی - گواه هستیم، یافتن اخبار پربازدید، جذاب و در عین حال نکته‌بین و آپدیت که دارای ماخذ موجهی نیز باشند، کار سبکی نیست.

برای آخرین اخباری که درکانال های اجتماعی انتشار میابد هیچ اساس مقایسه ای وجود ندارد و اخبار حقیقی و دارای ماخذ موثق در این فضای تاریک کاهش یافته است. افزون بر این در چنین فضایی به آسانی می توان اخبار دروغین را جایگزین اخبار حقیقی کرد، میتوان با تکنیک هایی ساده آنها را به پربیننده ترین اخبار روز نیز تبدیل کرد.

در نتیجه در طول تمام این سال‌ها، اهالی رسانه ضمن تاکید بر فزونی سواد رسانه‌ای در بین آهاد جامعه، به شناسایی محتوا و اخبار دروغین از حقیقیات نیز تاکید کرده اند.

مبارزه با اخبار دروغین در شبکه‌های اجتماعی

حوادثی که اخبار دروغین در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا رقم زدند حاصل ضعف شبکه های اجتماعی و فضای دیجیتالی در رصد، بررسی و حذف اخبار پربازدید بی پایه و اساس بود. در واقع متخصصین تلاعب رسانه با علم به اشتباهات شناختی انسان و همچنین نوع مکانیزم شبکه‌های اجتماعی توانستند بر رای‌دهندگان آمریکایی تاثیر گذاری کنند. به همین علت شبکه‌های اجتماعی و در صدر آنها توییتر با وسواسیت بیشتری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را بررسی کردند تا جایی که احترام گذاشتن به چارچوب‌هایشان در پخش اخبار، منجر به حذف اکانت رسمی دونالد ترامپ از توییتر برای همیشه شد.

لزوم انتشار هویت ماخذ های اخبار در رسانه‌های آنلاین

خبرگزاری و وبگاه های خبری همواره بر سر پخش پربیننده ترین اخبار روز با یکدیگر مبارزه دارند. از سویی و با توجه به قوانین کشورمان در خصوص دریافت اجازه فعالیت برای این رسانه‌ها، به راحتی می‌توان به شخصیت و شناسنامه آنها و تولید کنندگانشان دسترسی داشت. در نتیجه همیشه آخرین اخبار که در خبرگزاری‌ و پایگاه‌های خبری داخلی منتشر می شوند، به دلیل لزوم به رعایت اصول خبری و نیز نظارت‌های مستمر از طرف نهادهای مربوطه، از بالاترین درجه اعتماد به اصالت خبر برخوردارند. چیزی که در دنیای به اصطلاح آزاد امروز کمتر گواه آن هستیم و هر کسی می‌تواند هر ادعایی را طرح و در نهایت از پاسخگویی نیز فرار کند.

مطالعه آخرین اخبار روز و مشکل کمبود وقت

مفهومی تحت عنوان اقتصاد توجه چندسالی است که در بین اهالی رسانه و بازاریابان جا باز کرده است. اقتصاد، علم ماخذ های محدود است و از طرفی توجه انسان، امروزه کمیاب ترین و در عین حال ارزشمندترین ماخذ بشمار می‌رود. انسانی که از زمان بازکردن چشمانش در صبح تا زمان بستن آنها در شب، در روبه رو خواسته یا ناخواسته با هزاران پیام خبری و بازرگانی قرار دارد.

در این بین دریافت مهمترین و پربیننده ترین اخبار روز در حیطه های خبری مختلف مانند، اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی برای کسانی که روزانه پیگیر اخبار هستند شاید بسیار حیاتی باشد.

پاتوق خبر جعبه ابزاری برای خبرخوان‌های حرفه ای

با توجه به سختی هایی که مذکور شدیم و احتیاج به اجازه دست یابی به معتبرترین آخرین اخبار از ماخذ های خبری موثق، سرویسی با نام پاتوق خبر متولد شده است. در اصل پاتوق خبر سایتی است که اخبار را در حیطه های مختلف و از ماخذ های خبری شناخته شده و موثق در لحظه گردآوری کرده و آن‌ها را بصورت یکجا در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد.

مهمترین حیطه هایی که پاتوق خبر، اخبار آنها را گردآوری می کند عبارتند از:

                    ·اخبار سیاسی

                    ·اخبار ورزشی

                    ·اخبار اقتصادی

                    ·اخبار حوادث

                    ·اخبار فرهنگ و هنر

پاتوق خبر ویترین مهمترین و پربازدیدترین اخبار ایران و جهان

صفحه اصلی سایت پاتوق خبر شامل ستون هایی است که هر کدام ۱۰ خبر پربیننده‌ آن حیطه را به نمایش می‌گذارد. مکانیزم عملکر سایت به گونه‌ای است که پربیننده ترین اخبار هر حیطه (مثلا سیاسی یا اقتصادی) در بازه زمانی چند ساعت گذشته، به صفحه اصلی سایت راه پیدا می‌کنند. این بدان معنی است که آن خبر خاص در بین تمامی اخبار آن حیطه بیشتر مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

در نتیجه تمامی اخبار صفحه اصلی در پاتوق خبر، مواردی هستند که مخاطبین بیش از سایر اخبار به آنها واکنش نشان داده‌اند. پس می توان گفت که این صفحه، یک ویترین بزرگ شامل پربازدیدترین اخبار روز از تمامی ماخذ های خبری معتبر و شناخته شده کشور است.

حیطه‌های خبری در پاتوق خبر

پاتوق خبر شامل حیطه یا سرویس‌های خبری متعددی است. دسته‌بندی و نامگذاری آنها بر اساس نوع دسته‌بندی که در وبگاه های بزرگ و مطرح صورت گرفته انجام شده است. بطور مثال در بخش اخبار تکنولوژی، تازه های فناوری از رسانه های مختلف را به نمایش می گذارد. ماخذ های ی مانند خبرگزاری‌های تسنیم، فارس و پایگاه‌های خبری مانند فرارو و خبرآنلاین. همین نوع نگاه در سایر حیطه‌های خبری وجود دارد.

جریان زنده اخبار در تمامی ساعات شبانه روز

با توجه به اینکه اخبار سایت پاتوق خبر در هر حیطه از ماخذ های خبری دیگر دریافت و نمایش داده می‌شود، پس همیشه جریان پوشش اخبار در این سایت وجود دارد بطوریکه در هر نکته‌بینه ممکنه است ده‌ها خبر به فهرست آخرین اخبار سایت اضافه شوند. مخاطبین می‌توانند با انتخاب سرویس یا حیطه خبری مورد نظر خود در جریان لحظه‌ای اخبار آن حیطه قرار بگیرند.

آرشیو قابل دسترس اخبار ماخذ های مختلف با ظاهری یکپارچه

یکی دیگر از مشکلات پیگیری اخبار در وبگاه های خبری و خبرگزاری‌ها، رابط کاربری و طراحی گرافیکی مختلف و اغلب غیراصولی است بطوریکه مثلا مخاطب برای دریافت آخرین اخبار حیطه خبری مورد علاقه‌اش نمی‌داند که باید به کدام بخش از آن سایت مراجعه کند. این مشکل در پاتوق خبر وجود ندارد و اخبار تمامی ماخذ های بطور یکپارچه و در قالب یک ظاهر متحد‌الشکل در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد و دسترسی به پربیننده‌ترین و آخرین اخبار هر حیطه به سادگی و تنها با یک کلیک صورت می پذیرد.