ما در زیمانو سعی داریم تا متنوع‌ترین و با کیفیت ترین لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، درمانگاهی، مطب و کلینیک های درمانی، همچنین تجهیزات مصرفی و لوازم پزشکی خانگی مناسب بیمار در منزل را ارائه دهیم.
هدف سایت فروش تجهیزات پزشکی زیمانو، معرفی کالای درمانی، دستگاه های پزشکی ، سلامت و بهداشتی با بهترین کیفیت و قیمت بدون واسطه، به خصوص برای مراکز درمانی است. پخش و توزیع لوازم مصرفی پزشکی و بهداشتی در زیمانو به آسانی به سراسر کشور انجام می‌شود.
قیمت تجهیزات مصرفی پزشکی و بیمارستانی در سامانه فروش آنلاین زیمانو، برای تمامی مراکز درمانی، آموزشی، خیریه‌ها و بیماران در منزل ویژه است.
ما فقط یک سایت فروش اینترنتی نیستیم، زیمانو به دنبال کشف و معرفی تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، تأمین کنندگان کالای پزشکی و بهداشتی و نوآوران این عرصه هست و دست آنها را برای همکاری به گرمی فشرده و آماده خدمت رسانی به این عزیزان می‌باشد.



خرید بازی جی تی ای وی

بازی GTA v برای کامپیوتر یک بازی مهیج که با رزولوشن های حداکثر 4k و بالاتر و با سرعت 60 فریم بر ثانیه هم قابل بازی است و در سیستم های ضعیف تر با کیفیت پایین تر قابل اجراء می باشد اما به حداقل سیستم این بازی توجه نمایید. با خرید بازی جی تی ای وی می توانید این بازی از سایت سوخت گیم فوق العاده به صورت کاملا آنلاین و سرورهای اصلی بازی تجربه نمایید.

 

سه کاراکتر مختلف برای بازی وجود دارد یک شکارچی خیابانی، یک سارق بازنشسته و یک جوان وجود دارد که برای زنده ماندن کار های خطرناکی انجام میدهد که کار هر کسی نیست.

 

خرید اورجینال بازی gta v

 

با خرید یکی از بهترین بازی های جهان باز یعنی همان بازی GTA v سفارشی سازی های مختلف مخصوص PC دارد که شامل بیش از 25 تنظیم برای کیفیت و سایه ها و موارد مختلف است که طبق کامپیوتر خودتان می توانید بهترین تنظیمات را انجام دهید. حتی گزینه های اضافی مثل تراکم جمعیت برای کنترل تردد خیابان ها و عابر پیاده را می توانید در بازی جی تی ای وی کنترل کنید.

 

بازی GTA v جلوه های ویدئویی بسیار زیبا در ماشین سواری، تیراندازی، عابران پیاده و حتی حیوانات دارد که به صورت گسترده ای روی آن ها کار شده که روی حالت سوم شخص به خوبی می توان بازی کرد که مانند بازی CYBERPUNK 2077 یا Watch Dogs 2 می باشد یعنی جهان باز است و شباهت های زیادی دیده می شود.

تحویل بعد از خرید بازی استیم GTA V

 

بعد از خرید بازی جی تی ای وی استیم یک رسید دریافت خواهید کرد که در صورت هرگونه سوال یا مشکلی می توانید از طریق پشتیبانی سایت سوخت گیم سفارش خود را پیگیری کنید. بعد از خرید، سفارش شما به صورت خودکار در زمان تعیین شده انجام می شود و نیازی به پیگری از طرف شما نخواهد داشت.

تحویل بازی جی تی ای وی چقدر طول می کشد؟

 

پس از 30 دقیقه الی 3 ساعت بعد از خرید بازی GTA V وی فعالسازی توسط ما انجام خواهد شد.

نکات مهم

 

نرم افزار استیم باید روی سیستم شما نصب باشد.

قبل از ثبت سفارش استیم گارد غیرفعال نمایید و از استیم خارج شوید (لاگ اوت) کنید.

هنگام ثبت خرید یوزرنیم و پسورد به درستی وارد کنید تا سریعا سفارش انجام شود.

اگر ریجن استیم شما ریجن های موجود نمی باشد می توانید یک اکانت جدید استیم بسازید با هر ریجنی و سفارش را با ارزان ترین ریجن ثبت نمایید.

 

سوالات متداول

آیا نسخه اورجینال تحویل داده می شود؟

 

بله نسخه کاملا اورجینال بازی gta v خریداری و تحویل داده می شود.

پشتیبانی به چه صورت است؟

 

پشتیبانی رایگان به صورت 24 ساعته در خدمت شما است. پشتیبانی از طریق واتساپ و سیستم تیکت سایت انجام می شود.

بعد از خرید، نیاز است با پشتیبانی ارتباط برقرار شود؟

 

خیر سفارشات به صورت خودکار بین 30 الی 3 ساعت کاری انجام خواهد شد.

با چه ریجن استیمی بازی جی تی ای خریداری کنیم؟

 

اگر تا به حال در اکانت استیم خریدی انجام ندادید و خام می باشد با هر ریجن استیمی می توانید با همین قیمت خرید نمایید اگر با استیم خریدی انجام داده اید ریجن باید ایران یا آرژانتین باشد در غیر این صورت می توانید یک اکانت استیم جدید بسازید و سفارش دهید.

 

منبع: بازی gta v از سوخت گیم


ایمیل پروموشنال یا پیشنهاد ویژه چیست و انواع آن کدامند؟

ایمیل تبلیغاتی یا پروموشنال نوعی ایمیل است که مشاغل برای تبلیغ محصولات، خدمات، پیشنهادات و کمپین‌های خود استفاده می‌کنند. برخلاف ایمیل‌های تراکنشی که مشتریان را در مورد سفارش یا اطلاعات حساب مطلع می‌کنند، ایمیل‌های پروموشنال معمولاً با هدف تبدیل افراد به مشتری و مشتری به طرفدار محصولات و خدمات ارائه می‌شوند. ایمیل‌های تبلیغاتی می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، مانند خبرنامه‌های هفتگی، ایمیل‌های تبلیغاتی فروش و ایمیل‌های نگهداشت مشتری و سایر موارد. تمرکز اصلی یک ایمیل تبلیغاتی این است که در مورد محصول یا خدمات خود به مشتریان بالقوه اطلاعات بدهید.

در یک مطالعه موردی ، بیش از 50 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هر ماه یک بار محصولات مورد نیازشان را از طریق ایمیل‌های بازاریابی خریداری می‌کنند. با ایمیل‌های تبلیغاتی که به خوبی نوشته شده‌اند، متقاعد کردن مشتری برای خرید دوباره کار سختی نخواهد بود. نوشتن ایمیل‌های پروموشنال با نرخ تبدیل بالا کلید افزایش فروش شما است و برندهای مشهور تجارت الکترونیکی این موضوع را به خوبی می‌دانند. در ادامه به معرفی چند نوع ایمیل تبلیغاتی پرکاربرد خواهیم پرداخت:

بیشتر بخوانید: چگونه ROI ایمیل مارکتینگ را اندازه‌گیری کنیم؟

پیشنهادهای محدود

همه ما ذاتاً از این‌که عقب بمانیم یا چیزی را از دست دهیم می‌ترسیم و هیچ کس دوست ندارد یک فرصت خوب را از دست بدهد.  با محدود کردن زمان تبلیغ و ایجاد احساس فوریت احتمالا خریدار در مورد خرید سریع تصمیم خواهد گرفت. سعی کنید در متن و عنوان ایمیل به محدود بودن تعداد کالا و زمان فروش آن اشاره داشته باشید تا تاثیرگذاری بیشتری را در ایمیل‌ها تجربه کنید.

ایمیل رونمایی از محصول جدید

در حال آماده سازی یک کتاب جدید برای انتشار هستید؟ خط تولید جدید فروشگاه به زودی آغاز به کار خواهد کرد؟ یا یک سرویس جدید به لیست خدمات وبسایت شما اضافه شده است؟ در کل راه اندازی محصول یا خدمات جدید همیشه هیجان انگیز  بوده است. اما مهم‌تر از همه، معرفی محصول جدید باعث ایجاد حس کنجکاوی می‌شود، مخاطبین شما را درگیر می‌کند و برند پویا و سرحال نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه عنوان ایمیلی جذاب بنویسیم؟

موجود شدن کالاهای خاص

رونمایی از محصول جدید اتفاقی نیست که هر روز شاهد آن باشیم و شاید فقط یک الی 2 بار در سال لازم باشد این نوع ایمیل‌ها را به مشتریان خود ارسال کنید. یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند برای ارسال ایمیل تبلیغاتی مناسب و جذاب باشد، موجود شدن کالاهای خاص است.

فروش ویژه فصلی

جمعه سیاه، عید نوروز، روز مادر و یا تعطیلات تابستانه زمان‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن برای افزایش فروش استفاده کنید. معمولا در این زمان‌ها فروشگاه‌ها تخفیف‌های خوبی برای کاربران در نظر می‌گیرند که می‌تواند موضوع خوبی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی هم باشد و کاربران را به خرید ترغیب کند.

جایزه برای مشتری‌ها

در نظر گرفتن جایزه و هدیه مانند یک جادو برای ایجاد مشارکت، افزایش فروش و تبلیغ محصولات عمل می‌کند. علاوه بر اینکه کاربران وب سایت را با بنرهای درون سایت با این جایزه‌ها آشنا می‌کنید، می‌توانید ایمیل خاص و جذاب هم برای کمپین طراحی کنید تا بتوانید فروش را چند برابر کنید.


منبع:

http://updatenews.parsiblog.com/Posts/5/%d8%a7%d9%8a%d9%85%d9%8a%d9%84+%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84+%d9%8a%d8%a7+%d9%be%d9%8a%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af+%d9%88%d9%8a%da%98%d9%87+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa+%d9%88+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%a2%d9%86+%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86%d8%af%d8%9f/

طراحی سایت تهران

منظور از این طراحی ساخت وب سایتی است که تمام اصول طراحی در آن عملی و اجرا شود.در این دسته از وب سایت ها از صفر تا صد کلیه مراحل توسط تیم های حرفه ای و دپارتمان های مخصوص روند کار پیش می رود. یک وب سایت حرفه ای دارای خصوصیات مهمی است، که وب سایت های معمولی ویژگی های آن را ندارند.

برای ادامه مطلب و درک بهتر می توانید طراحی سایت تهران را ملاحظه نمایید تا به بهترین درک از یک سایت حرفه ای برسید.

از ویژگی های مهم سایت حرفه ای می توان به:

  • انتخاب یک دامین مناسب و عالی با توجه به برندی که در آینده می خواهد ساخته شود.

  • انتخاب یک هاست مناسب برای افزایش سرعت بهینه سازی و لودینگ سایت.

  • استفاده از یک تیم طراح گرافیک حرفه ای برای ایجاد تصاویر و رنگ بندی سایت. (لوگوها، بنرها، رنگ های اصلی سایت،اسلایدرها و غیره)

  • استفاده از یک تیم حرفه ای برنامه نویس بک اند (PHP, ASP.NET, JavaScript و غیره)

  • استفاده از یک تیم طراحی حرفه ای در زمینه فرانت اند (استفاده از Layout مناسب و قالب بندی حرفه ای سایت)

  • استفاده از تیم حرفه ای در زمینه بهینه سازی سایت (افزایش سرعت سایت و بهبود عملکرد سایت)

  • استفاده از یک تیم دیجیتال مارکتینگ حرفه ای (برای بهبود عملکرد و افزایش InterAction سایت)

سئو سایت حرفه ای چگونه است

هنگامی که در گوگل به دنبال چیزی می گردید، می خواهید کالایی خریداری کنید، خدماتی را دنبال می کنید و یا می خواهید مقاله ای را بخوانید کلماتی را در فیلد جستجو گوگل سرچ می کنید.

در این صورت بعد از زدن Enter یا دکمه جستجو یا Search چه اتفاقی می افتد.

سایت هایی در صفحه اول و به ردیف برای همان کلماتی که شما به دنبال آن ها هستید ردیف می شوند.

تاکنون توجه کرده اید که ممکن است این سایت ها تا چه میزان بازدید داشته باشند.

ما به شما می گوییم بیشتر از آن چه تصورش را بکنید، این سایت هایی که در صفحه اول گوگل وجود دارند به نوعی بیشترین بازدید را به خود اختصاص می دهند.

از مزیت سئو سایت می توان بسیار نام برد در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد که چرا بهینه سازی سایت انقدر مهم است.

اما چرا باید این سایت ها در صفحه اول گوگل باشند؟

به این دلیل که این سایت ها برای رسیدن به این جایگاه فعالیت و تلاش کرده اند.

می پرسید این به چه دردی می خورد؟

مهمترین اتفاقی که پس از بازدید زیاد از یک سایت می افتد علاوه بر فروش بیشتر اگر سایت خدمات و یا کالایی را بفروشد، مسئله برندینگ است.

این مسئله را در خصوص خرید محصولات دیجیتال در گوگل پس از سرچ و جستجو می توانید درک کنید دیجی کالا سایتی است که در بیشتر موارد در صفحه اول گوگل و نتایج اولیه قرار دارد.

سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت یکی از بهترین روش های بازاریابی حال حاضر است.سئو ( SEO ) مخفف کلمات Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد.


خدمات تعمیر یخچال در تهران

از یخچال بعنوان قلب آشپزخانه یاد می‌شود چرا که مهم‌ترین نیازهای حیاتی انسان شامل انواع مواد غذایی و نوشیدنی برای داشتن طول عمر بیشتر و حفظ تازگی آنها در یخچال و فریزر نگهداری می‌شوند و معمولا به مرور زمان و استفاده غیر اصولی نیاز به تعمیر یخچال در محل ضروری می‌شود؛ چون یخچال جز سنگین ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌رود و تعمیر یخچال در محل، کار را برای افراد راحت تر می‌نماید که در ادامه شایع ترین علل خرابی یخچال را باهم بررسی خواهیم کرد با ما همراه شوید تا از آگاهی های ناب این مقاله نهایت استفاده را ببرید.

ماشین لباسشویی ال جی یکی از وسایل بسیار کارامد در منزل به شمار می‌رود بخاطر استفاده روزانه از این وسیله برخی شاهد اختلال و بروز ارور لباسشویی ال جی بر روی صفحه نمایشگر آن خواهند بود که برای درک بیشتر و آگاهی از این ارورها با ما همراه شوید تا بدانید ارور ماشین لباسشویی ال جی به چه دلایلی است و برای رفع این ارورها چه کار باید کرد.

نظافت منزل برای خانم‌های خانه‌دار در اکثر مواقع سخت و وقت گیر است که علاوه بر صرف زمان زیاد، زحمت بسیاری نیز برای آن‌ها دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند که این کار را به فرد دیگری سپرده و بابت آن هزینه‌ نظافت منزل را پرداخت کنند. پیدا نمودن فردی که بشود امور منزل را با اطمینان کامل به او سپرد سخت و گاهی امکان‌ناپذیر است. ما در ادامه این صفحه تمام مواردی را که لازم است درباره نظافت منزل و خدمات نظافتی بدانید را توضیح داده و قیمت نظافت منزل را نیز ذکر خواهیم کرد. نظافت آشپزخانه، نظافت اتاق‌ها، نظافت حمام و سرویس بهداشتی، همه و همه مواردی هستند که سبب می‌شوند افراد با نگرانی از تمیز کردن منزل خود صحبت کنند و حتی گاه به دلیل آن‌که تصور می‌کنند از پس آن بر نمی‌آیند، سراغش نروند.