نحوه مصرف قرص میزوپروستول

میزوپروستول، که در بین دیگران با نام تجاری Cytotec فروخته می شود ، دارویی است که برای پیشگیری و درمان زخم معده ، شروع زایمان ، ایجاد سقط جنین و درمان خونریزی پس از زایمان به دلیل ضعف رحم مورد استفاده قرار می گیرد. برای سقط جنین به خودی خود و با مییفپریستون یا متوترکسات استفاده می شود.

نحوه مصرف قرص میزوپروستول

پس از خریدHYPERLINK "https://nayabdaro.com/" HYPERLINK "https://nayabdaro.com/"قرصHYPERLINK "https://nayabdaro.com/" HYPERLINK "https://nayabdaro.com/"سقطHYPERLINK "https://nayabdaro.com/" HYPERLINK "https://nayabdaro.com/"جنین سایتوتک وقتی که از سایتوتک برای سقط جنین استفاده میشود معمولا قرص میفپریستون نیز همراه آن تجویز میشود؛ بنابراین ابتدا یک قرص ۲۰۰ میکروگرم میفپریستون مصرف کرده و ۲۴ تا ۴۸ ساعت صبر کنید. ممکن است پس از مصرف آن خونریزی خفیفی داشته باشید. بعد از ۲۴ ساعت و قبل از ۴۸ ساعت از ۴ قرص ۲۰۰ میکروگرم سایتوتک استفاده کنید.
دو روش برای استفاده از قرص سایتوتک وجود دارد:

·             قرار دادن قرص در واژن

·             در دهان به صورت زیر زبانی

که هر دو روش تاثیر گذار است.



در این مقاله به سوالات رایجی که ممکن است برای شما پیش آید پاسخ داده می شود.

برگرفته از cytotec.cf

داروی میزوپروستول دارویی برای چه استفاده می شود؟

این دارو برای جلوگیری از زخم معده در هنگام مصرف NSAIDs (به عنوان مثال ، آسپیرین ، ایبوپروفن ، ناپروکسن) استفاده می شود ، به خصوص اگر سابقا در معرض خطر ابتلا به زخم معده هستید یا سابقه زخم دارید. میسوپروستول به کاهش خطر عوارض جدی زخم مانند خونریزی کمک می کند.

آیا میوزوپروستول به تنهایی می تواند بارداری زودرس را خاتمه دهد؟

اطلاعات بدست آمده از 13000 زن حاکی از آن است که میزوپروستول مورد استفاده به تنهایی می تواند برای ایجاد سقط جنین در سه ماهه اول مؤثر و بی خطر باشد. در کل مطالعات ، حدود 78٪ از خانمها بدون مراجعه به جراحی سقط جنین کامل داشتند.

قرص میزو پروستول

 

تاثیر میزوپروستول بر بدن چقدر زمان بر است؟

فشار معمولاً یک تا چهار ساعت پس از قرار دادن میزوپروستول در مهبل شروع می شود. خونریزی معمولاً بین ۴ تا ۳۰ ساعت پس از قرار دادن میزوپروستول در واژن شروع می شود. با این حال ، ممکن است برای برخی از خانمها 24 ساعت طول بکشد.

اگر بعد از مصرف میزوپروستول خونریزی نکنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر خونریزی واژن ، گرفتگی شکم و انقباضات رحم را در مدت 4 ساعت پس از مصرف میزوپروستول (داروی دوم) تجربه نکنید ، این ممکن است نشان عدم موفقیت باشد. اگر این اتفاق برای شما رخ داد ، فوراً به پزشک مراجعه کنید.

آیا میزوپروستول بر بارداری در آینده تأثیر می گذارد؟

درمان با میسوپروستول ، برای خانم ها ، یک درمان قابل قبول و تایید شده از FDA هست و بدون تاثیر زیان آور بر باروری آینده است.



آیا می توان میزوپروستول را به صورت خوراکی مصرف کرد؟

بیشتر حاملگی ها در 24 ساعت اول پس از تشخیص با مصرف مناسب دوز میزوپروستول پایان می یابد. در غیر اینصورت ، به طور معمول دوز دوم میزوپروستول مصرف می شود. میسوپروستول را می توان به صورت خوراکی ، کبدی (محلول بین لثه و گونه) یا به صورت واژینال تجویز کرد. میزوپروستول وقتی از طریق واژینال مصرف می شود مؤثرتر خواهد بود.



بعد از مصرف میزوپروستول چه مدت خونریزی خواهم کرد؟

در حالت نرمال بین ۴ تا ۲۴ ساعت در صورت بیشتر شدن زمان خونریزی به دستورالعمل ها توجه شود.

جهت دریافت مشاوره با شماره 09197131087 دکتر شکوهی تماس حاصل فرمایید.

عوارض جانبی طولانی مدت میزوپروستول چیست؟

عوارض جانبی میزوپروستول شامل:
اسهال
درد شکم.
سردرد
واکنش آلرژیک شدید (آنافیلاکسی)
کم خونی
ضربان قلب غیر طبیعی.
درد قفسه سینه.
گاز (نفخ)

 

 

آیا میزوپروستول باعث افزایش وزن می شود؟

اگر شما با افزایش وزن و یا ورم (احتباس مایعات یا تورم بدن) همراه شدید ، به پزشک یا مشاور خود اطلاع دهید. این دارو ممکن است در برخی افراد باعث اسهال شود. با تنظیم بدن شما به دارو ، اسهال معمولاً طی چند روز از بین می رود.

 

آیا میوزوپروستول برای بارداری ۵ ماهه موثر است؟

با ترکیب از 200 میلی گرم مییفپریستون و میزوپروستول به صورت واژینال و یک رژیم ایمن ، برای خاتمه دادن به حاملگی بین 12 تا 20 هفته موثر است.

برگرفته از cytotec.cf

بعد از مصرف سایتوتک چه اتفاقی می افتد؟

درد شکمی که معمولا از ۲ ساعت بعد از مصرف قرص سایتوتک شروع می شود. اگر دل درد شدید بود میتوان از قرص ژلوفن یا هیوسین برای کاهش درد استفاده کرد. اسهال و استفراغ که البته با شدت کمتری و به سرعت قطع می شود تب و لرزش بدنی مانند سرماخوردگی که به مرور کم می شود خونریزی و سقط جنین.
خونریزی به شکل دفع لخته خون بصورت ناگهانی یا ذره ذره اتفاق میوفتد که با کنده شدن جفت افت فشارخون اتفاق میوفتد. فقط زمان این خونریزیها نباید بیشتر از ۱ هفته بطول بیانجامد و بعد از ان باید برسی شود که علت چیست.
در خانمهایی که سابقه سزارین دارند به هیچ عنوان خودسرانه استفاده نکنند چون احتمال پارگی رحم وجود دارد که بایستی حتما تحت نظر پزشک از این قرصها استفاده کنند. ولی معمولا در ۸ تا ۱۲ ساعت اول پس از مصرف قرصها جنین سقط می شود.
گاهی با مصرف یک دوره از قرص های سایتوتک خونریزی شروع نمیشود وباید مجددا بعد از ۳روز دارو را تکرار کرد. هرگز خودسرانه شیاف میزوپروستول یا امپول استفاده نکنید چون شما با عوارض ان اشنا نیستید حتی بسیاری مواقع خانمها دچار یک خونریزی کاذب میشوند در صورتیکه هنوز ساک حاملگی در رحم وجود دارد.
بهرحال شما باید تا ۱هفته بعد یک سونوی مجدد تکرار کنید تا از سقط کامل اطمینان حاصل کنید.وباز یاداوری میکنم که در ۸۰درصد موارد با این داروها سقط کامل صورت نمیگیرد و ممکن است شما مجبور به کورتاژ یا ساکشن شوید. چون باقی ماندن بقایای جفتی اجتناب ناپذیراست.وابن بقایای جفتی ممکن است باعث عفونت رحمی یا خونریزی منجر به مرگ شود.

 

جهت دریافت مشاوره با شماره 09197131087 دکتر شکوهی تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

بطور کلی عوامل بسیار زیادی در قیمت انجام پایان نامه ارشد تاثیرگذار هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

1- رشته و گرایش،

2- دانشگاه محل تحصیل،

3- موضوع پایان نامه و حجم موارد مطروح شده در پروپوزال،

4- مقطع محقق پایان نامه،

5- تعداد ساعات توافق شده برای آموزش پایان نامه ،

6- نرم افزار و یا نرم افزارهایی که در انجام پایان نامه ارشد مطرح شده است،

7- استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و پذیرش مقاله.

مهم ترین عامل در تعیین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته و دانشگاه محل تحصیل می باشد

مشاورتز به منظور آگاهی دانشجویان محترم، قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته های مختلف بصورت حدودی مشخص نموده است و بدیهی هست که اعلام قیمت دقیق، قبل از بررسی موضوع و پروپوزال کاملا غیرحرفه ای می باشد. در ادامه به معرفی رشته های تحصیلی و هزینه هر یک می پردازیم .

 

قیمت انجام پایان نامه

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته های علوم انسانی

رشته های علوم انسانی از جمله رشته هایی هستند که برای انجام پایان نامه بایستی تخصص و توجه خاصی را بدان داشت . در اینجا به معرفی رشته های مختلف دانشگاهی می پردازیم که می توانید با توجه به رشته تحصیلی خود یکی از آن ها را انتخاب و مطالعه نمایید.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت و حسابداری

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت و حسابداری برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 3 ساعت آموزش حدود دو میلیون و سیصد هزار تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ دو میلیون تومان بابت انجام پایان نامه + سه ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 3 ساعت آموزش حدود دو میلیون و پانصد هزار تا سه میلیون تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ دو میلیون تا دو میلیون و هفتصد هزار تومان بابت انجام پایان نامه + سه ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم اجتماعی

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم اجتماعی برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 2 ساعت آموزش حدود دو میلیون و یکصد هزار تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان بابت انجام پایان نامه + دو ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق و علوم سیاسی

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق و علوم سیاسی برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 1 ساعت آموزش حدود دو میلیون و یکصد هزار تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان بابت انجام پایان نامه + یک ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد. در رشته حقوق در صورتیکه پایان نامه شما تطبیقی باشد بسته به حجم مطالبی که سرچ و ترجمه می شود به قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد اضافه می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تاریخ ، باستان شناسی و هنر

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تاریخ ، باستان شناسی و هنر برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 1 ساعت آموزش حدود دو میلیون و یکصد هزار تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان بابت انجام پایان نامه + یک ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 3 ساعت آموزش حدود دو میلیون و سیصد هزار تومان به بالا هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، دو میلیون تومان به بالا بابت انجام پایان نامه + سه ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد. رشته تربیت بدنی در صورتیکه پایان نامه، نیاز به داده و تست های تجربی داشته باشد، پس از ارزیابی دقیق هزینه این قسمت اعلام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا

در رشته جغرافیا به دلیل گستردگی موضوعات ارائه قیمت تقریبی مقدور نیست اما بسته به موضوع و گرایش، معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 3 ساعت آموزش حدود دو میلیون و سیصد هزار تا سه میلیون تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ دو میلیون تا دو میلیون و هفتصد هزار تومان بابت انجام پایان نامه + سه ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

در رشته زبان بسته به موضوع و گرایش، معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد زبان انگلیسی برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 2 ساعت آموزش برای گرایش آموزش زبان حدود دو میلیون و سیصد هزار تومان، گرایش مترجمی زبان حدود دو میلیون و ششصد هزار تومان و گرایش ادبیات بالای سه میلیون تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال و الباقی هزینه بابت انجام پایان نامه + دو ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم پایه

در رشته های علوم پایه که شامل شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی و آمار می گردد اعلام قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برای رشته های شیمی، فیزیک و زیست شناسی (به دلیل اینکه غالبا در پایان نامه تست های تجربی وجود دارد ) مقذور نیست اما قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در این رشته ها در صورتیکه تست ها انجام شده و فقط نیاز به تحلیل نتایح و نگارش فصول پایان نامه باشد بین 2500 تا 3 میلیون تومان می باشد که مبلغ 400 هزار تومان مربوط به قسمت پروپوزال پایان نامه می گردد و برای پایان نامه هایی که نیاز به کدنویسی داشته باشد بسته به موضوع و نرم افزار مدنظر حداقل هزینه 3 میلیون تومان می باشد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ریاضی و آمار پس از بررسی دقیق موضوع و پروپوزال اعلام می گردد.

با توجه به این که برخی از پایان نامه های تعریف شده در رشته های علوم پایه بایستی با نرم افزار Latex نگارش شود، موسسه مشاورتز این نیاز را نیز برطرف ساخته است.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد - مشاورتز

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد – مشاورتز

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برق، مهندسی پزشکی، کامپیوتر، IT ، مهندسی شیمی

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برق برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 4 ساعت آموزش حدود سه میلیون تومان  به بالا هست که مبلغ چهارصد هزار تومان بابت پروپوزال و الباقی هزینه بابت انجام پایان نامه + چهار ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد.

در رشته مکانیک و مهندسی شیمی در صورتیکه نیاز به تست های تجربی باشد پس از بررسی دقیق پروپوزال هزینه این قسمت اعلام می شود.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد عمران، معدن و شهرسازی

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد عمران، معدن و شهرسازی برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 4 ساعت آموزش حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان به بالا هست که مبلغ چهارصد هزار تومان بابت پروپوزال و الباقی هزینه بابت انجام پایان نامه + چهار ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد صنایع

اصولا در رشته صنایع پایان نامه ها براساس پرسشنامه، تعریف مدل ریاضی و یا ادغام این دو می باشد. معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد صنایع در صورتیکه پایان نامه پرسشنامه ای باشد حدود دو میلیون و سیصد هزار تومان و در صورتیکه مدل ریاضی و یا ادغام مدل ریاضی و پرسشنامه ای باشد بالای دو میلیون و پانصد هزار تومان هست که مبلغ چهارصد هزار تومان بابت پروپوزال و الباقی هزینه بابت انجام پایان نامه + چهار ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برق برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 4 ساعت آموزش حدود سه میلیون و پانصد هزار تومان هست که مبلغ چهارصد هزار تومان بابت پروپوزال و الباقی هزینه بابت انجام پایان نامه + چهار ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

در رشته معماری بسته به تعدا رندرها، طراحی و ماکت هزینه متغیر می باشد.

 

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مواد، متالوژی، پلیمیر و مهندسی نفت

در این رشته ها اعلام قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد (به دلیل اینکه غالبا در پایان نامه تست های تجربی وجود دارد ) مقذور نیست اما قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در این رشته ها در صورتیکه تست ها انجام شده و فقط نیاز به تحلیل نتایح و نگارش فصول پایان نامه باشد بین 2500 تا 3 میلیون تومان می باشد که مبلغ 400 هزار تومان مربوط به قسمت پروپوزال پایان نامه می گردد و برای پایان نامه هایی که نیاز به کدنویسی داشته باشد بسته به موضوع و نرم افزار مدنظر حداقل هزینه 3 میلیون تومان می باشد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی

رشته مهندسی کشاورزی گسترده ترین  بازه موضوعات را دارد و علاوه بر گستردگی موضوعات، در اکثر پایان نامه کار آزمایشگاهی انجام می شود لذا اعلام هزینه حدودی امکان پذیر نیست، در این رشته در صورتیکه تست ها انجام شده و فقط نیاز به تحلیل نتایح و نگارش فصول پایان نامه باشد حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان می باشد که مبلغ 400 هزار تومان مربوط به قسمت پروپوزال پایان نامه می گردد و برای پایان نامه هایی که پرسشنامه ای باشد باشد بسته به موضوع و نرم افزار مدنظر حداقل هزینه دو میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

به موارد زیر دقت نمایید: 

برخی از موسسات هزینه خیلی پایین و غیرمعقولی برای قیمت انجام پایان نامه ارشد پیشنهاد می نمایند، واضح است که این موسسات جای تردید دارند و در حقیقت به اندازه مبلغ پرداختی شما تعهد و کیفیت کاری دارند. همچنین برخی از موسسه هزینه های نجومی برای قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد پیشنهاد می کنند که غالبا با روش های مختلف اغراق در سخت بودن موضوع و متفاوت جلوه دادن کیفیت کار می باشد، در صورتیکه عرف قیمت انجام پایان نامه ارشد مشخص هست و می توانید با ارسال پروپوزال خود به موسسات مختلف بازه حدودی از هزینه رو جویا شوید و اما شباهت این دو شکل موسسات براساس تجربه در یک مورد مشترک هست: اضافه کردن مبلغ قرارداد به بهانه های مختلف مانند دریافت هزینه برای انجام هربار اصلاحات.

در مشاورتز انجام تمامی اصلاحات چه قبل از دفاع و چه بعد از دفاع و همچنین نکات مدنظر و اصلاحات شخص دانشجو هم بررسی می گردد (برخلاف خیلی از موسسات که ارزشی برای اصلاحات دانشجو قائل نمی شودند و ادعا می کنند که می بایست پایان نامه توسط راهنما بررسی شود و فقط نظرات استاد در پایان نامه لحاظ می گردد)

هزینه های اعلام شده قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد بوده و قیمت انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی را شامل نمیشود.

قیمت های اعلام شده تقریبی بود و مبلغ قرارداد پس از بررسی دقیق موضوع، پروپوزال، اطلاعات و درخواست شما اعلام می گردد.

تعریف موضوع یا ارایه مقاله با توجه به درخواست دانشجو بر خلاف دیگر موسسات به صورت رایگان انجام می شود.

مشاوره قبل از ازدواج

چرا مشاوره قبل از ازدواج حائز اهمیت است؟

-ازدواج و انتخاب همسر یکی از مهم‌ترین انتخاب های مهم انسان در زندگی است و مشاوره قبل از ازدواج گامی مهم‌تر.

-بدون هیچ مقدمه‌ای از شما سوال می‌پرسم، بهتر نیست برای این امر مهم از مشاور پیش از ازدواج کمک گرفته شود؟

-اگر زوجین قبل از ازدواج به مشاور و روان شناس مراجعه کنند، این امر به زندگی بهتر و دوام آن کمک خواهد کرد.

بارها شنیده ایم ازدواج مثل یک هندوانه سربسته است؛ اما آیا واقعا چنین است؟

به نظر من اگر دو نفر در جلسه مشاوره پیش از ازدواج صادق باشند به شناخت خیلی خوبی از هیجانات و خلق و خوی یکدیگر می‌رسند.

-حتی در ساختار جلسه مشاوره قبل از ازدواج نسبت به شخصیت خودشان هم به خودشناسی عمیقی می‌رسند.

جهت تعیین وقت مشاوره با سرکار خانم ژیلا اکبری و جناب آقای محمد حسین کرمانی با شماره تلفن 02188042544 تماس حاصل فرمایید و یا برای نوبت دهی آنلاین کلیک کنید

-ضرورت شناخت خود در مشاوره پیش از ازدواج بیش از شناخت همسر است، چون مادامی که انسان خودش را به خوبی نشناسد هیچ وقت نمی تواند ازدواج موفق و زندگی شادی را تجربه کند

-تست های مشاوره قبل از ازدواج و تفسیر آن توسط مشاور به شما کمک می کند، تا هم خودتان را بهتر بشناسید و هم همسرتان را.

-فرض کنیدهمسر شما به شدت شکاک باشد و شما این را در دوران نامزدی و یا دوستی تان متوجه نشده باشید این خصوصیت در تست آشکار می شود و سپس روانشناس متوجه آن می شود و اقدام به درمان وی می کند.

پس این خیلی بهتر است که وی پیش از ازدواج درمان شود تا اینکه بعد از ازدواج زوجین بعد از کلی دعوا به ما مراجعه کنند در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج نوعی پیشگیری از وقایع بد محسوب می شود.



 منبع :https://zendegikhob.com/before-marriage/

 

درمان پانیک

بسیاری از ما ممکن است در طول زندگی، یک یا دو حمله وحشت به نام حمله پانیک داشته باشیم. اما برای برخی افراد، این اتفاقات خیلی بیشتر رخ می دهد. خوشبختانه، درمان پانیک می تواند اقدامات زیادی برای متوقف کردن این حملات انجام دهد. پزشکان به طور کلی با تنظیم روان درمانی، درمان دارویی یا ترکیب هر دو، حملات پانیک را درمان می کنند. در این مقاله به تعریف اختلال پانیک، انواع آن، درمان حملات پانیک و هر آن چه مرتبط با این حملات است، اشاره شده است: 

حمله پانیک چیست؟

اختلال پانیک هنگامی اتفاق می افتد که در حال تجربه  تکرار حملات غیر منتظره از هراس هستید. حملات وحشت را ترس و ناراحتی شدید و ناگهانی تعریف می کنند که در عرض چند دقیقه به اوج خود می رسد. افراد مبتلا به این اختلال، با ترس از حمله پانیک زندگی می کنند. حمله پانیک ممکن است با علائم جسمی مانند تپش قلب، مشکلات تنفس و عرق کردن همراه باشد و بهتر است درمان پانیک اتفاق بیفتد.

اختلال پانیک نوعی اختلال اضطراب است که به طور مرتب دچار حمله ناگهانی پانیک یا ترس می شوید.

همه در بعضی از مواقع احساس اضطراب و وحشت را تجربه می کنند.  این یک واکنش طبیعی به شرایط استرس زا یا خطرناک است، اما کسانی که به طور مکرر دچار حمله شوند نیاز به درمان پانیک خواهند داشت.

تشخیص اولیه پانیک:

اکثر افراد یک یا دو بار در زندگی خود حمله وحشت را تجربه می کنند. انجمن روانشناسی آمریکا گزارش می دهد که 1 نفر از هر 75 نفر ممکن است یک اختلال پانیک را تجربه کنند. بعد از این که حداقل یک ماه (یا بیشتر) نگرانی مداوم یا نگرانی در مورد حملات پانیک (یا عواقب آن) را تجربه کردید، ممکن است به اختلال پانیک دچار شده باشید و نیاز به درمان پانیک داشته باشید.

حتی علائم این اختلال می تواند کاملاً طاقت فرسا و ترسناک باشد، اما با درمان پانیک می توان آن ها را مدیریت کرد و بهبود بخشید. جستجوی درمان پانیک مهمترین بخش برای کاهش علائم و بهبود کیفیت زندگی شما است.

علائم اختلال پانیک چیست؟

علائم اختلال پانیک، اغلب در نوجوانان و بزرگسالان زیر 25 سال ظاهر می شود. اگر چهار یا چند حمله وحشت داشته اید، ممکن است دچار اختلال پانیک شوید.

حملات پانیک که در مواردی نیاز به درمان پانیک دارد، باعث ایجاد ترس شدید می شود که ناگهان شروع می شود، اغلب بدون هشدار می باشند.  یک حمله معمولاً 10 تا 20 دقیقه طول می کشد، اما در موارد شدید ممکن است علائم بیش از یک ساعت ادامه داشته باشد.  این تجربه و علائم اغلب برای افراد متفاوت است.

درمان پانیک

علائم شایع مرتبط با حمله پانیک شامل موارد زیر است:

اضطراب

این بیماری از خفیف تا شدید متغیر است و می تواند شامل احساس نگرانی و ترس باشد. شدیدترین شکل اضطراب، وحشت است. ممکن است شروع به جلوگیری از مواجهه با موقعیت های خاص کنید، زیرا از حمله پانیک می ترسید. این اضطراب تبدیل به یک چرخه از ترس می شود که نیاز به درمان پانیک دارد.

موارد وحشت زدگی

حمله پانیک هنگامی است که بدن شما دچار علائم روحی و جسمی شدید می شود. حمله وحشت می تواند بسیار ترسناک و نگران کننده باشد و به کمک پزشک برای درمان حمله پانیک نیاز دارد.

علائم شامل:

  • ضربان قلب
  • احساس ضعف
  • تعریق
  • حالت تهوع
  • درد قفسه سینه
  • تنگی نفس
  • لرزیدن
  • گرگرفتگی
  • لرز
  • اندام های لرزان
  • احساس خفگی
  • سرگیجه
  • بی حسی و احساس سوزنی شدن دست و پا
  • دهان خشک
  • نیاز به رفتن به توالت
  • شنیدن صدای زنگ در گوش
  • احساس ترس یا ترس از مرگ
  • معده درد خفیف
  • سوزن زدن در انگشتان شما
  • احساس می کنید به بدن خود وصل نیستید .

دلیل حمله پانیک:

علائم حمله پانیک که در درمان پانیک مورد بررسی قرار می گیرند، اغلب بدون دلیل مشخص رخ می دهد. به طور معمول، علائم متناسب با میزان خطر موجود در محیط نیست.  از آن جا که این حملات قابل پیش بینی نیست، می توانند به میزان قابل توجهی بر عملکرد شما تأثیر بگذارند.

ترس از حمله وحشت یا یادآوری یک حمله وحشت می تواند منجر به حمله دیگری شود.

چه عواملی باعث اختلال پانیک می شود؟

دلایل اختلال پانیک به وضوح درک نشده است.  تحقیقات نشان داده است که اختلال پانیک ممکن است به ژنتیک مرتبط باشد.  اختلال پانیک همچنین با تغییر قابل توجهی که در زندگی رخ می دهد، همراه است.  ترک تحصیل در دانشگاه، ازدواج، به دنیا آمدن فرزند اول، همه انتقال های عمده زندگی هستند که ممکن است استرس ایجاد کنند و منجر به بروز اختلال پانیک شود که نیاز به درمان حمله پانیک دارد.

علل:

اما تصور می شود که به این شرایط احتمالاً با ترکیبی از چیزها مرتبط باشد، از جمله:

  • یک تجربه زندگی آسیب زا یا بسیار استرس زا
  • داشتن یک عضو نزدیک خانواده با این اختلال
  • عدم تعادل انتقال دهنده های عصبی (پیام رسان های شیمیایی) در مغز

 

چه کسی در معرض ابتلا به اختلال پانیک است؟

اختلال هراس به طور معمول در اواخر بزرگسالی یا اوایل بزرگسالی بروز می کند، اما گاهی اوقات ممکن است در کودکی یا اواخر بزرگسالی شروع شود. اختلال هراس تقریباً دو برابر زنان شیوع دارد. دلایل اختلال هراس در حال حاضر مشخص نیست. تئوریهای مختلف، تأثیر تأثیرات محیطی، بیولوژیکی و روانشناختی را بررسی می کنند. اکثر کارشناسان قبول دارند که اختلال هراس نتیجه ترکیبی از این عوامل است.

اگرچه دلایل اختلال پانیک به وضوح درک نشده است، اما اطلاعات مربوط به این بیماری نشان می دهد که گروه های خاصی احتمالاً به این اختلال مبتلا هستند.  به ویژه، براساس اعلام انستیتوی ملی بهداشت روان، زنان دو برابر مردان احتمال ابتلا به این بیماری را دارند.

درمان پانیک

چگونه اختلال پانیک تشخیص داده می شود؟

اگر علائم حمله وحشت را تجربه کردید، ممکن است به حمله پانیک دچار شده باشید و نیاز به درمان پانیک باشید.  بیشتر افرادی که برای اولین بار حمله وحشت را تجربه می کنند، معتقدند که دچار حمله قلبی شده اند. در حالی که در بخش اورژانس هستید، ارائه دهنده اورژانس چندین آزمایش را انجام می دهد تا ببیند علائم شما ناشی از حمله قلبی است یا نیاز به درمان پانیک دارد. آن ها ممکن است آزمایش خون انجام دهند تا شرایط دیگری را که می تواند باعث علائم مشابه شود، بررسی کنند. یا یک الکتروکاردیوگرام (ECG) برای بررسی عملکرد قلب توصیه می شود.  اگر مبنای اضطراری برای علائم وجود نداشته باشد، شما به پزشک ارائه دهنده مراقبت های اولیه جهت درمان پانیک ارجاع می شوید.

ارائه دهنده مراقبت های اولیه ممکن است معاینه سلامت روان انجام داده و در مورد علائم حمله پانیک از شما سؤال کند.

 

درمان پانیک چگونه است؟

درمان اختلال پانیک بر کاهش یا از بین بردن علائم شما متمرکز است.  درمان پانیک با یک پزشک متخصص و در بعضی موارد دارو انجام می شود.  درمان به طور معمول شامل درمان شناختی رفتاری (CBT) است. این روش درمانی به شما می آموزد که افکار و اعمال خود را تغییر دهید تا بتوانید حملات خود را بفهمید و ترس خود را مدیریت کنید.

داروهایی که برای درمان پانیک مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند شامل مهارکننده های انتخابی بازگشت مجدد سروتونین (SSRIs) ، و طبقه ای از داروهای ضد افسردگی باشند. دارو های تجویز شده برای درمان حمله پانیک ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • فلوکستین
  • پاروکستین
  • سرترالین

سایر داروهایی که گاهی اوقات برای درمان پانیک مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از:

  • مهارکننده های برگشت مجدد سروتونین-نوراپی نفرین (SNRIs)، کلاس دیگری از داروهای ضد افسردگی
  • داروهای ضد عفونی کننده
  • بنزودیازپین ها (معمولاً به عنوان آرامبخش استفاده می شوند) از جمله دیازپام یا کلونازپام
  • مهارکننده های مونوآمین اکسیداز (MAOIs)، یکی دیگر از داروهای ضد افسردگی است که به دلیل عوارض جانبی نادر اما جدی، به ندرت استفاده می شود.

درمان پانیک

استراتژی های کاهش حمله پانیک:‌

علاوه بر این روش های درمانی، چندین مرحله وجود دارد که می توانید در منزل برای کاهش علائم حمله هراس خود استفاده کنید.  مثال ها عبارتند از:

  • یک برنامه منظم برای زندگی خود تنظیم کنید.
  • به طور منظم، ورزش کنید.
  • خواب کافی داشته باشید.
  • از مصرف مواد محرک مانند کافئین خودداری کنید.

چشم انداز بلند مدت پانیک چیست؟

اختلال پانیک اغلب یک بیماری مزمن (طولانی مدت) است و درمان حمله پانیک دشوار است.  برخی از افراد مبتلا به این اختلال به خوبی به درمان پاسخ نمی دهند. برخی دیگر ممکن است دوره هایی داشته باشند که هیچ علائمی نداشته باشند و دوره هایی که علائم آن ها کاملاً شدید باشد. بیشتر افراد مبتلا به اختلال پانیک از طریق درمان برخی از علائم را تسکین می دهند.

چگونه می توان از اختلال پانیک جلوگیری کرد؟

ممکن است پیشگیری از اختلال پانیک امکان پذیر نباشد. با این وجود، می توانید با جلوگیری از مصرف الکل و محرک هایی مانند کافئین و همچنین داروهای غیرمجاز، علائم خود را کاهش دهید و به درمان پانیک کمک کنید. همچنین می توان در صورت بروز یک پریشانی، علائم اضطراب را تشخیص داده و  با ارائه دهنده مراقبت های اولیه خود درباره وضعیت مستعد حمله پانیک، صحبت کنید.

چه زمانی نیاز به درمان پانیک است؟

اگر شما علائم اختلال پانیک را تجربه کرده اید، به پزشک عمومی مراجعه کنید. پزشک برای درمان حمله پانیک از شما می خواهد علائم خود را توصیف کنید، این که چند مرتبه بروز می کنند و مدت زمانی که حمله ها را تجربه کرده اید. پزشک همچنین ممکن است معاینه فیزیکی را انجام دهد تا شرایط دیگری را که می تواند باعث علائم شما شود، رد کنند.

اگرچه صحبت کردن با دیگران درمورد احساسات، ترس و زندگی شخصی شما ممکن است دشوار باشد، اما سعی کنید احساس اضطراب یا خجالت را کنار بگذارید. اگر حملات مکرر و غیر منتظره از پانیک را تجربه می کنید برای درمان پانیک اقدام کنید.

درمان پانیک

در هنگام حمله وحشت چه باید کرد؟

دفعه بعد که احساس کردید دچار حمله پانیک شده اید، موارد زیر را امتحان کنید:

  • با حمله نجنگید.
  • به آرامی و عمیق نفس بکشید.
  • به خودتان یادآوری کنید که این حمله می گذرد.
  • روی تصاویر مثبت، صلح آمیز و آرامش بخش تمرکز کنید.
  • به یاد داشته باشید این حمله تهدید کننده زندگی نیست.

جلوگیری از حمله بعدی:

  • کتاب اضطراری مبتنی بر اصول درمان شناختی رفتاری را بخوانید. از پزشک خود بخواهید که یک کتاب را برای درمان پانیک توصیه کند.
  • سعی کنید از درمان های مکمل مانند ماساژ و آروماتراپی یا فعالیت هایی مانند یوگا که به آرامش شما کمک می کند، استفاده کنید.
  • تکنیک های تنفس رایاد بگیرید تا به سهولت در علائم کمک کنید.
  • سیگار کشیدن را متوقف کنید.

 

عوارض اختلال پانیک

درمان پانیک، اگر چه می تواند دشوار باشد، اما ممکن است و می توانید بهبودی کاملی به دست آورید. اگر برای درمان اقدامی نکنید، شما بیشتر در معرض ابتلا به بیماری های روانی دیگر، مانند اگورافوبیا یا سایر فوبیاها یا مشکل الکل یا دارو قرار می گیرید.

اختلال پانیک در کودکان

  • اختلال پانیک در نوجوانان بیشتر از کودکان کوچکتر است.
  • حملات پانیک برای کودکان و نوجوانان بسیار دشوار است. اختلال وحشت شدید ممکن است بر رشد و یادگیری آن ها تأثیر بگذارد.
  • اگر فرزند شما علائم و نشانه های اختلال پانیک را نشان می دهد، باید برای درمان پانیک یک پزشک عمومی را ببینید.
  • آن ها ممکن است کودک شما را برای ارزیابی و درمان پانیک به پزشک متخصص ارجاع دهند. متخصص ممکن است یک دوره CBT  را برای فرزند شما توصیه کند.
  • غربالگری سایر اختلالات اضطرابی همچنین ممکن است برای تعیین آن چه باعث حملات پانیک فرزند شما می شود، لازم باشد.
  • درباره اختلالات اضطرابی در کودکانبیشتر بخوانید یا در مورد خدمات بهداشت روان کودکان و نوجوانان اطلاعات کسب کنید.

درمان پانیک

انواع حمله پانیک:‌

حملات هراس پیش بینی شده:

این حملات قابل پیش بینی هستند. به عنوان مثال، کسی که از فضای محصور ترس دارد (کلاستروفوبیا) ممکن است انتظار داشته باشد در هنگام قرار گرفتن در آسانسور یا سایر مناطق تنگ، حملات وحشت داشته باشد. شخصی که از پرواز (هوا هراسی) ترس دارد، ممکن است هنگام سوار شدن به هواپیما، در هنگام برخاستن یا در برخی از زمان ها در طول پرواز، حمله هراس داشته باشد.

حملات وحشتناک غیر منتظره:

این حملات هراس، ناگهان و بدون هیچ دلیل و یا دلیل مشخصی رخ می دهد. هنگامی که یک حمله وحشتناک غیر منتظره رخ داد، فرد قبل از بروز علائم می تواند کاملاً آرام باشد. این نوع حمله هراس با هیچ نشانه ی آگاهانه، مانند داشتن افکار ترسناک، احساس ترس و اضطراب شدید یا احساس جسمی ناراحت کننده همراه نیست. حملات غیر منتظره همچنین با نشانه های خارجی، مانند فوبیای خاص یا در معرض یک واقعه یا موقعیت ترسناک اتفاق نمی افتد.

 

انواع حملات پانیک و معیارهای تشخیص:

حملات هراس اغلب با تشخیص اختلال هراس همراه است. اما می تواند با سایر اختلالات سلامت روان همراه باشد. حملات هراس اغلب به اختلالات خلقی و اضطرابی مربوط می شود، مانند آگورافوبیا، اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)، اختلال اضطراب اجتماعی (SAD)، هراس های خاص، اختلال وسواس فکری (OCD)، اختلال اضطراب عمومی (GAD)، دو قطبی اختلال افسردگی و اختلال افسردگی اساسی.

این حملات همچنین می تواند همراه با انواع اختلالات سلامت روان، از جمله اختلالات شخصیتی، اختلالات خوردن و اختلالات مرتبط با مواد باشد.

افرادی که به اختلال هراس مبتلا هستند، ممکن است در معرض حملات وحشت شبانه نیز باشد، نوعی حمله غیر منتظره از هراس که هنگام خواب به وجود می آید و آن را پانیک خواب می دانند.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

آیا نیاز به مشاوره انجام پایان نامه دارید؟
۰۹۹۰۴۷۴۷۳۷۷

بطور کلی عوامل بسیار زیادی در قیمت انجام پایان نامه ارشد تاثیرگذار هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

1- رشته و گرایش،

2- دانشگاه محل تحصیل،

3- موضوع پایان نامه و حجم موارد مطروح شده در پروپوزال،

4- مقطع محقق پایان نامه،

5- تعداد ساعات توافق شده برای آموزش پایان نامه ،

6- نرم افزار و یا نرم افزارهایی که در انجام پایان نامه ارشد مطرح شده است،

7- استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و پذیرش مقاله.

مهم ترین عامل در تعیین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته و دانشگاه محل تحصیل می باشد

مشاورتز به منظور آگاهی دانشجویان محترم، قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته های مختلف بصورت حدودی مشخص نموده است و بدیهی هست که اعلام قیمت دقیق، قبل از بررسی موضوع و پروپوزال کاملا غیرحرفه ای می باشد. در ادامه به معرفی رشته های تحصیلی و هزینه هر یک می پردازیم .

 

قیمت انجام پایان نامه

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته های علوم انسانی

رشته های علوم انسانی از جمله رشته هایی هستند که برای انجام پایان نامه بایستی تخصص و توجه خاصی را بدان داشت . در اینجا به معرفی رشته های مختلف دانشگاهی می پردازیم که می توانید با توجه به رشته تحصیلی خود یکی از آن ها را انتخاب و مطالعه نمایید.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت و حسابداری

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت و حسابداری برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 3 ساعت آموزش حدود دو میلیون و سیصد هزار تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ دو میلیون تومان بابت انجام پایان نامه + سه ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 3 ساعت آموزش حدود دو میلیون و پانصد هزار تا سه میلیون تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ دو میلیون تا دو میلیون و هفتصد هزار تومان بابت انجام پایان نامه + سه ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم اجتماعی

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم اجتماعی برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 2 ساعت آموزش حدود دو میلیون و یکصد هزار تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان بابت انجام پایان نامه + دو ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق و علوم سیاسی

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق و علوم سیاسی برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 1 ساعت آموزش حدود دو میلیون و یکصد هزار تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان بابت انجام پایان نامه + یک ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد. در رشته حقوق در صورتیکه پایان نامه شما تطبیقی باشد بسته به حجم مطالبی که سرچ و ترجمه می شود به قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد اضافه می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تاریخ ، باستان شناسی و هنر

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تاریخ ، باستان شناسی و هنر برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 1 ساعت آموزش حدود دو میلیون و یکصد هزار تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان بابت انجام پایان نامه + یک ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 3 ساعت آموزش حدود دو میلیون و سیصد هزار تومان به بالا هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، دو میلیون تومان به بالا بابت انجام پایان نامه + سه ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد. رشته تربیت بدنی در صورتیکه پایان نامه، نیاز به داده و تست های تجربی داشته باشد، پس از ارزیابی دقیق هزینه این قسمت اعلام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا

در رشته جغرافیا به دلیل گستردگی موضوعات ارائه قیمت تقریبی مقدور نیست اما بسته به موضوع و گرایش، معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 3 ساعت آموزش حدود دو میلیون و سیصد هزار تا سه میلیون تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال، مبلغ دو میلیون تا دو میلیون و هفتصد هزار تومان بابت انجام پایان نامه + سه ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

در رشته زبان بسته به موضوع و گرایش، معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد زبان انگلیسی برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 2 ساعت آموزش برای گرایش آموزش زبان حدود دو میلیون و سیصد هزار تومان، گرایش مترجمی زبان حدود دو میلیون و ششصد هزار تومان و گرایش ادبیات بالای سه میلیون تومان هست که مبلغ سیصد هزار تومان بابت پروپوزال و الباقی هزینه بابت انجام پایان نامه + دو ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد علوم پایه

در رشته های علوم پایه که شامل شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی و آمار می گردد اعلام قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برای رشته های شیمی، فیزیک و زیست شناسی (به دلیل اینکه غالبا در پایان نامه تست های تجربی وجود دارد ) مقذور نیست اما قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در این رشته ها در صورتیکه تست ها انجام شده و فقط نیاز به تحلیل نتایح و نگارش فصول پایان نامه باشد بین 2500 تا 3 میلیون تومان می باشد که مبلغ 400 هزار تومان مربوط به قسمت پروپوزال پایان نامه می گردد و برای پایان نامه هایی که نیاز به کدنویسی داشته باشد بسته به موضوع و نرم افزار مدنظر حداقل هزینه 3 میلیون تومان می باشد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ریاضی و آمار پس از بررسی دقیق موضوع و پروپوزال اعلام می گردد.

با توجه به این که برخی از پایان نامه های تعریف شده در رشته های علوم پایه بایستی با نرم افزار Latex نگارش شود، موسسه مشاورتز این نیاز را نیز برطرف ساخته است.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد - مشاورتز

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد – مشاورتز

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برق، مهندسی پزشکی، کامپیوتر، IT ، مهندسی شیمی

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برق برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 4 ساعت آموزش حدود سه میلیون تومان  به بالا هست که مبلغ چهارصد هزار تومان بابت پروپوزال و الباقی هزینه بابت انجام پایان نامه + چهار ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد.

در رشته مکانیک و مهندسی شیمی در صورتیکه نیاز به تست های تجربی باشد پس از بررسی دقیق پروپوزال هزینه این قسمت اعلام می شود.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد عمران، معدن و شهرسازی

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد عمران، معدن و شهرسازی برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 4 ساعت آموزش حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان به بالا هست که مبلغ چهارصد هزار تومان بابت پروپوزال و الباقی هزینه بابت انجام پایان نامه + چهار ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد صنایع

اصولا در رشته صنایع پایان نامه ها براساس پرسشنامه، تعریف مدل ریاضی و یا ادغام این دو می باشد. معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد صنایع در صورتیکه پایان نامه پرسشنامه ای باشد حدود دو میلیون و سیصد هزار تومان و در صورتیکه مدل ریاضی و یا ادغام مدل ریاضی و پرسشنامه ای باشد بالای دو میلیون و پانصد هزار تومان هست که مبلغ چهارصد هزار تومان بابت پروپوزال و الباقی هزینه بابت انجام پایان نامه + چهار ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

معمولا قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد برق برای انجام پروپوزال، انجام پایان نامه، پاورپوینت دفاع و 4 ساعت آموزش حدود سه میلیون و پانصد هزار تومان هست که مبلغ چهارصد هزار تومان بابت پروپوزال و الباقی هزینه بابت انجام پایان نامه + چهار ساعت آموزش پایان نامه و در صورتیکه از ابتدای نگارش پروپوزال با مشاورتز قرارداد بسته باشید پاورپوینت دفاع شما بصورت رایگان انجام می گردد

در رشته معماری بسته به تعدا رندرها، طراحی و ماکت هزینه متغیر می باشد.

 

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مواد، متالوژی، پلیمیر و مهندسی نفت

در این رشته ها اعلام قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد (به دلیل اینکه غالبا در پایان نامه تست های تجربی وجود دارد ) مقذور نیست اما قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد در این رشته ها در صورتیکه تست ها انجام شده و فقط نیاز به تحلیل نتایح و نگارش فصول پایان نامه باشد بین 2500 تا 3 میلیون تومان می باشد که مبلغ 400 هزار تومان مربوط به قسمت پروپوزال پایان نامه می گردد و برای پایان نامه هایی که نیاز به کدنویسی داشته باشد بسته به موضوع و نرم افزار مدنظر حداقل هزینه 3 میلیون تومان می باشد.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی

رشته مهندسی کشاورزی گسترده ترین  بازه موضوعات را دارد و علاوه بر گستردگی موضوعات، در اکثر پایان نامه کار آزمایشگاهی انجام می شود لذا اعلام هزینه حدودی امکان پذیر نیست، در این رشته در صورتیکه تست ها انجام شده و فقط نیاز به تحلیل نتایح و نگارش فصول پایان نامه باشد حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان می باشد که مبلغ 400 هزار تومان مربوط به قسمت پروپوزال پایان نامه می گردد و برای پایان نامه هایی که پرسشنامه ای باشد باشد بسته به موضوع و نرم افزار مدنظر حداقل هزینه دو میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.

به موارد زیر دقت نمایید: 

برخی از موسسات هزینه خیلی پایین و غیرمعقولی برای قیمت انجام پایان نامه ارشد پیشنهاد می نمایند، واضح است که این موسسات جای تردید دارند و در حقیقت به اندازه مبلغ پرداختی شما تعهد و کیفیت کاری دارند. همچنین برخی از موسسه هزینه های نجومی برای قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد پیشنهاد می کنند که غالبا با روش های مختلف اغراق در سخت بودن موضوع و متفاوت جلوه دادن کیفیت کار می باشد، در صورتیکه عرف قیمت انجام پایان نامه ارشد مشخص هست و می توانید با ارسال پروپوزال خود به موسسات مختلف بازه حدودی از هزینه رو جویا شوید و اما شباهت این دو شکل موسسات براساس تجربه در یک مورد مشترک هست: اضافه کردن مبلغ قرارداد به بهانه های مختلف مانند دریافت هزینه برای انجام هربار اصلاحات.

در مشاورتز انجام تمامی اصلاحات چه قبل از دفاع و چه بعد از دفاع و همچنین نکات مدنظر و اصلاحات شخص دانشجو هم بررسی می گردد (برخلاف خیلی از موسسات که ارزشی برای اصلاحات دانشجو قائل نمی شودند و ادعا می کنند که می بایست پایان نامه توسط راهنما بررسی شود و فقط نظرات استاد در پایان نامه لحاظ می گردد)

هزینه های اعلام شده قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد بوده و قیمت انجام پایان نامه دکتری و کارشناسی را شامل نمیشود.

قیمت های اعلام شده تقریبی بود و مبلغ قرارداد پس از بررسی دقیق موضوع، پروپوزال، اطلاعات و درخواست شما اعلام می گردد.

تعریف موضوع یا ارایه مقاله با توجه به درخواست دانشجو بر خلاف دیگر موسسات به صورت رایگان انجام می شود.

 

این محتوا می تواند برای سرچ های زیر مفید باشد

انجام پایان نامه کارشناسی ارشد با قیمت مناسب ، قیمت پروپوزال نویسی ، قیمت انجام پایان نامه ارشد ، هزینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، هزینه انجام پروپوزال ارشد ، هزینه انجام پروپوزال کارشناسی ارشد ، هزینه پایان نامه کارشناسی ارشد ، هزینه پایان نامه کارشناسی ارشد پیام نور ، هزینه نوشتن پروپوزال پایان نامه


منبع: https://moshaverintez.ir/blog/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF/