اگر مواد شیمیایی می فروشید چه باید کرد؟

فروش انواع مواد شیمیایی عمده



در صورت استفاده، فروش یا عرضه مواد شیمیایی، باید از مقررات REACH (ثبت، ارزیابی، مجوز و محدودیت مواد شیمیایی) پیروی کنید.


اگر مواد شیمیایی یا اقلامی را می فروشید که حاوی مواد شیمیایی هستند، باید:


به تامین کنندگان خود کمک کنید تا با کاربران نهایی ارتباط برقرار کنند

در صورت لزوم، اطلاعات ایمنی را به مشتریان خود (برگ های داده های ایمنی) منتقل کنید

به سوالات مشتریان در مورد محصولات شیمیایی پاسخ دهید

اطلاعات مشتریان را به تامین کنندگان خود بازگردانید، به عنوان مثال در مورد استفاده های جدید یا روش های ایمن تر.

اگر مواد شیمیایی تولید می کنید یا مواد شیمیایی را از خارج از اتحادیه اروپا (EU) وارد می کنید، طبق مقررات REACH وظایف بیشتری خواهید داشت.


REACH برای طیف بسیار گسترده ای از مواد شیمیایی، چه به تنهایی و چه در آماده سازی و مخلوط اعمال می شود.


آماده سازی ها و مخلوط هایی که ممکن است استفاده کنید یا بفروشید عبارتند از:


پوشش هایی مانند رنگ، لاک یا لعاب

رنگدانه ها، رنگ ها یا جوهرها

محصولات تمیز کننده آشپزخانه و حمام

مواد شیمیایی پردازش عکس

مواد شیمیایی مورد استفاده برای تولید الیاف مصنوعی

محصولات آرایشگری مانند رنگ مو

حلال های خشک شویی

محصولات مراقبت از حیوانات خانگی

مواد شیمیایی موجود در محصولات، به عنوان مثال جوهر در کارتریج های چاپگر یا قلم.

ممکن است مشخص نباشد که یک محصول حاوی مواد شیمیایی است. به عنوان مثال، بسیاری از لباس ها حاوی مواد شیمیایی به شکل رنگ یا فتالات در دکمه های پلاستیکی هستند.


REACH همچنین در مورد مواد شیمیایی موجود در محصولات یا محصولات نهایی اعمال می‌شود، چه در حال تولید یا عرضه آن‌ها در اتحادیه اروپا باشید یا آنها را از خارج از اتحادیه اروپا وارد کنید.


مرجع صلاحیتدار REACH بریتانیا: منظور REACH برای واردکنندگان اتحادیه اروپا (Adobe PDF - 221KB)


مرجع صلاحیتدار REACH بریتانیا: راهنمای REACH در مورد مقالات (Adobe PDF - 110KB)


مواد معاف

برخی از مواد شیمیایی به طور جزئی یا کامل از REACH مستثنی هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد معافیت ها به راهنمای مرجع صلاحیتدار REACH انگلستان مراجعه کنید. توجه داشته باشید که معافیت ها ممکن است تغییر کنند.


مرجع صلاحیتدار REACH بریتانیا: REACH - معافیت ها (Adobe PDF - 123KB)


موجودی مواد شیمیایی

شما باید فهرست یا فهرستی از مواد شیمیایی که کسب و کار شما استفاده می کند، تهیه می کند، تولید می کند یا وارد می کند. این به شما کمک می‌کند مسئولیت‌های خود، کارهایی که باید انجام دهید و تأثیری که REACH بر فعالیت‌های تجاری شما خواهد داشت را درک کنید.


مرجع صلاحیتدار REACH بریتانیا: ایجاد فهرستی برای کاربران پایین دستی مواد شیمیایی از جمله فرمولاتورها (Adobe PDF - 111KB)


نیازهای خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد شیمیایی

اگر خرده‌فروش یا توزیع‌کننده مواد شیمیایی هستید، تحت REACH نیز مسئولیت‌هایی دارید.


شما باید یک برگه اطلاعات ایمنی حاوی اطلاعاتی در مورد موادی که عرضه می کنید به مشتریان خود ارائه دهید.


در صورت نیاز، نباید ماده ای را ارائه دهید که از قبل ثبت یا ثبت نشده باشد.


مرجع صلاحیتدار REACH انگلستان: نقش توزیع کنندگان در REACH (Adobe PDF - 96KB)


استفاده مشتریان شما از هر ماده شیمیایی باید تحت پوشش ثبت REACH آن باشد. برای بررسی این موضوع، ممکن است لازم باشد به تامین کنندگان خود بگویید که مشتریان شما چگونه از یک ماده شیمیایی استفاده می کنند.


ثبت نام رسیدن 2018 آخرین مهلت برای ثبت مواد مرحله‌ای است که در مقادیر بیش از 1 تن در سال تولید یا وارد می‌شوند.


HSE: ثبت REACH 2018


الزامات کاربران مواد شیمیایی

شما یک کاربر مواد شیمیایی هستید اگر به عنوان بخشی از کار خود:


از هر گونه مواد شیمیایی یا آماده سازی استفاده کنید

آماده سازی یا مخلوط کردن آماده سازی یا مخلوط های شیمیایی

از هر گونه مواد شیمیایی، آماده سازی یا مخلوط برای تولید محصولات استفاده کنید.

اگر از یک ماده شیمیایی استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که:


در صورت لزوم، تمام اقدامات ایمنی مناسب مشخص شده در برگه اطلاعات ایمنی مواد شیمیایی را شناسایی و دنبال کنید

از این ماده در محدوده ایمن قرار گرفتن در معرض آن استفاده کنید

با هرگونه محدودیت یا شرایط مجوزی که برای استفاده از آن وضع شده است، مطابقت داشته باشد.

مرجع صلاحیتدار REACH بریتانیا: منظور REACH برای کاربران مواد شیمیایی (Adobe PDF - 63KB)


Chemsec یک منبع آنلاین به نام Marketplace ایجاد کرده است که در آن مشاغل می توانند جایگزین هایی برای مواد شیمیایی که اثرات بهداشتی یا زیست محیطی دارند، تهیه کنند. اگر مواد شیمیایی ایمن تری تولید می کنید، می توانید جایگزین های خود را نیز به مشتریان بالقوه ارائه دهید.


Chemsec: بازار


اطلاعات در مورد استفاده از مواد شیمیایی

باید بررسی کنید که تامین کنندگان شما تمام روش هایی که شما از مواد شیمیایی عرضه می کنند را ثبت می کنند. این کار برای اطمینان از این است که عرضه مواد شیمیایی شما مختل نخواهد شد. این ممکن است ضروری نباشد اگر فقط از ماده شیمیایی به روشی که تامین کننده شما در نظر گرفته استفاده کنید.


اگر استفاده غیرعادی از یک ماده دارید، باید جزئیات نحوه استفاده از ماده شیمیایی را به تامین کنندگان خود ارائه دهید. این به آنها اجازه می دهد تا این اطلاعات را در ثبت نام خود لحاظ کنند.


اگر فکر می کنید که کسب و کار شما را به خطر می اندازد، می توانید انتخاب کنید که این اطلاعات را به تامین کنندگان خود ندهید. در این مورد شما باید ارزیابی ایمنی شیمیایی خود را انجام دهید. شما معمولاً باید این اطلاعات را در اختیار آژانس مواد شیمیایی اروپا (ECHA) و هر کاربر نهایی مواد شیمیایی قرار دهید.


ECHA: ارزیابی ایمنی شیمیایی

کوپلر چیست؟


در جواب به پرسش کوپلر چیست؟ در صورتی که قصد داشته باشیم به صورت خلاصه پاسخ این پرسش را بدهیم، بایستی اذعان کرد کوپلرها قطعات مکانیکی برای اتصالات دو آرماتور در امتداد هم یا این که در خمش های ۹۰ درجه هستند که جنس سخت و مقاومت بالایی را دارا هستند. 

به کار گیری از این قطعات مکانیکی امروزه با اعتنا به ساختار آن و مزایای اقتصادی و کاربری که دارد، در ساخت بسیار کلان میباشد. در این مقاله با موضوع کوپلر چیست، درخدمت شما هستیم.

می بایست تکمیل کنیم که کوپلر در واقع یک قطعه مکانیکی میباشد که جنس آن از فولاد CK45 بوده و غالبا در مهندسی برای اتصال میلگردها و آرماتورها در اندازه های متفاوت به کار گیری میشوند.

 این قطعه سبب می‌شود تا دو آرماتور ساختاری یک دست پیدا نماید و به هم متصل خواهد شد. این کوپلر یا این که به عبارتی کوپلینگ ها نقش مهمی مانند اورلپ ها دارند که استحکام و عملکرد آن به مراتب بیشتر میباشد. 

آنان معمولا همان طور که در بالا گفتیم، در بنا های بتنی مورد به کار گیری قرار میگیرند. این قطعه مکانیکی امروزه از شایسته ترین و شناخته گردیده ترین قطعه ها در اتصالات مکانیکی میباشد که در نقاط گوناگون یک بنا به کار می رود و همینطور می شود به مکان خم های آرماتور نیز از این قطعه استفاده کرد.

کاربردهای کوپلر چیست؟

  • به کارگیری از کوپلرها در ایجاد کرد بنا هایی نظیر بیمار‌ستان ها، ساختمان بلند ها، هتل ها، پل ها، منزل های مسکونی و …

  • به کار گیری از کوپلر برای جابجایی نیرو میان آرماتورها در اندازه های متفاوت که به نوعی می توان آن را ایده آل ترین نوع اتصال برای جابجایی این نیرو دانست

  • به کارگیری از کوپلرها در کامل شدن بنا های عمرانی که میتواند تعداد متعددی میله و میلگرد در آن به کار رفته باشد

  • تعمیر و نوسازی ساختمان ها

  • انواع کوپلر

  • همان طور که گفتیم، کوپلرها غالبا در بنا ها نقش مهمی دارند و در کل نقاط یک بنا بتنی یا این که به جای خم های آرماتور میتوانند به کار روند. 

انواع کوپلر

  • کوپلرهای استاندارد: کوپلرهای میانی به دو نوع کوپلر با رزوه چپ و راست و کوپلر تبدیل تقسیم بندی میشوند که از مرسوم ترین قطعات اتصالات مکانیکی می باشند.

  • کوپلر انتهایی: این کوپلرها برای خم های ۹۰ سکو که میتوانند در یک بنا بسیار وجود داشته باشند و عمل را نقص‌ نمایند به عمل می رود. این کوپلرها دارنده پباده سازی مخروطی شکل بوده و با اعتنا به آئین نامه ACI-355 پباده سازی گردیده اند.

  • همچنین بایستی به گونه های دیگر کوپلر اشاره نمود که عبارتند از:

  • کوپلر پیچی قفل شونده

  • کوپلر مکانیکی

  • کوپلر پلی اتیلن

  • کوپلر گروتی

  • کوپلر پرسی

  • کوپلر تبدیلی

  • کوپلر جوشی

  • کوپلر چپ و راست

کوپلر استاندارد

کوپلراستاندارد یک نوع از پر استفاده ترین و پر مصرف ترین نوع کوپلر ( وصله مکانیکی ) ها ( گونه های کوپلر یا این که وصله مکانیکی : کوپلر انتهایی، کوپلر پیچی، کوپلر تبدیل، کوپلر جوشی بنا، کوپلر چپ و راست و ... ) به‌حساب می‌آید که در تمامی مکان سازه های بتنی امکان مصرف را دارا می باشد. کوپلر استاندارد را اصطلاحا کوپلر رزوه را ستگرد نیز خطاب می نمایند و این اسم گذاری به این دلیل میباشد که رزوه داخلی کوپلر استاندارد از نوع راستگرد است .

کاربرد کوپلر استاندارد

کوپلر استاندارد هنگامی امکان مصرف پیدا می نماید که قابلیت و امکان چرخش آرماتور ها ( دست کم یکی آرماتورها ) در درون بتن وجود داشته باشد.

کوپلر استاندارد برای میلگرد های با سایز 16 تا 50 ایجاد می گردد کوپلر استاندارد یا این که کوپلر رزوه راستگرد جهت تحمل نیرو های وارده برای آرماتور رده S 500 AVI و مطابق با آئین نامه ACI318 از نوع تیپ 2 پباده سازی گردیده است ، به این ترتیب مطابق آئین نامه نام برده سوای محدودیت در کلیه بخش های بنا قابل به کار گیری است و لذا ضایعات آرماتور ها به صفر خواهد رسید .

به صورت نرمال توصیه می شود در ستون ها برش میلگرد ها به ارتفاع 6 متر شکل گیرد، که در این صورت تعداد کوپلر لازم هم کاهش خواهد یافت.

کوپلر پیچی

از کوپلر پیچی وقتی که آرماتور های ما از ارتفاع کمی برخوردار باشند، جهت ساخت اتصال مکانیکی در آرماتور ها به کارگیری شود. درواقع مواردی که ارتفاع آرماتور ها نزدیک به 20 سانتی متر هستند، کوپلر پیچی امکان استفاده را پیدا کرده و آرماتور بندی را میسر خواهد ساخت.

کوپلر گروتی

این نوع کوپلر، ابزاری ایده‌ال برای وصله میلگرد در قطعات پیش ساخته بتنی هست. با به کار گیری از این نوع وصله می‌توان قطعات پیش‌ساخته را به راحتی و فقط با تزریق گروت از مجاری در نظر گرفته شده به یکدیگر متصل کرد. 

این وصله ها در یک پایان دارنده یک محفظه برای تزریق گروت می باشد و در انتهای دیگر اتصال، همچون کوپلرهای میانی، توسط رزوه اجرا میشود.

در قطعات پیش ساخته کانال آرماتور بوسیله کوپلرهای میانی بسته میشود و در بخش اتصال دو ردیف به یکدیگر کوپلرهای گروتی تعبیه می گردند. که از یک سمت به میلگردها طولی بوسیله رزوه اتصال مییابد و سمت دیگر آن با به کارگیری از درپوش‌هایی مسدود می گردد تا در طول عملیات بتن‌ریزی با بتن لبریز نشود. بعد از بتن ریزی و فراهم شدن قطعات و جابجایی آن‌ها به محل نصب، میلگرد انتظار ردیف قبلی وارد محفظه کوپلر گروتی گردیده و گروت از طریق لوله‌هایی که به محیط متصل هستند تزریق می گردد تا محیط کاملا از گروت لبریز گردد.

این نوع وصله مکانیکی علاوه بر استفاده در تشکیل دادن قطعات پیش‌ساخته، از سوی دیگر قادر است برای ادامه دادن میلگردهایی که ارتفاع آنان از ارتفاع مهاری کمتر میباشد به کار گرفته گردد.

در برخی مورد ها به دلایل متفاوت نظیر خطا انسانی و یا این که بریده شدن میلگردهای انتظار بوسیله سارقین ارتفاع مهاری میلگردهای انتظار برای وصله میلگردها کوتاه می گردد.

در این مورد ها می بایست از روش و یا ابزاری برای امتداد میلگردهای انتظار بهره مند شد. کوپلرهای گروتی می توانند همچون کوپلرهای پیچی برای امتداد میلگردهای انتظار به کارگیری شوند. ولی از آن جا که این نوع از وصله‌های مکانیکی هزینه به مراتب کمتری نسبت به کوپلرهای پیچی دارا هستند، می توانند در مواقعی که در مشکلات مالی در پروژه اذن به کار گیری از کوپلرهای پیچی را نمی‌دهد، جایگزین قابل قبولی برای کوپلرهای پیچی باشد.

کوپلر تبدیلی

این کوپلر با داشتن دو سایز گوناگون در دو طرف قابلیت و امکان اتصال دو آرماتور با قطرهای مختلف را مهیا میاورد. کوپلرهای تبدیل با اختلاف یک سایز در دو طرف از محصولات دائمی اتصالات مکانیکی کاوه گستر بوده و در شکل نیاز مصرف کننده، کوپلر تبدیل با هر سایز درخواستی ایجاد می‌شود . این نوع کوپلر برای میلگرد سایز 20 تا 50 در کمپانی های اتصالات مکانیکی ساخت و ساز می گردد. 

کوپلر چپ و راست چه میباشد؟

کوپلر چپ و راست در صورتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در هیچ یک از آرماتورها قابلیت چرخش نیاز نباشد. رزوه داخلی کوپلر از یکطرف راست گرد و از طرف دیگر چپ گرد است. 

در کوپلر چپ و راست رزوه های تولید گردیده در انتهای دو آرماتور یک کدام از راست گرد و دیگری چپ گرد هستند. با چرخاندن کوپلر چپ و راست رزوه های دو آرماتور با کوپلر مشغول گردیده و به دنبال آن رزوه ها تا آخر درون کوپلر بسته خواهند شد.

کوپلر چپ و راست برای میلگرد سایز 16 تا 50  ایجاد می گردد و امکان ساخت کوپلر به طور مخصوص با ارتفاع و گام درخواستی وجود دارد. 

اما خوب میباشد بدانید محصول کوپلرچپ و راست تولیدی  عموماً فولاد آلیاژی 1.1191 میباشد همینطور ساخت کوپلر های منحصر به فرد برای مفاد خاص امکان پذیر است.

مجموعاَ می توان اذعان کرد کوپلر چپ و راست را می قدرت نوعی از کوپلر دانست که در وضعیت خاص استفاده می شود ، کوپلر چپ و راست وقتی که آرماتورها قابلیت چرخش را ندارند کاربرد دارد، یعنی درفرصت اتصال کوپلر چپ و راست ، کوپلر را بایستی بچرخانیم و آرماتور را به یکدیگر وصل کنیم. رزوه کوپلر چپ و راست به صورت یک اتصال چپ گرد و یک اتصال راستگرد است.

قیمت دستگاه کوپلر میلگرد

قیمت این کالا نیز همچون مثال های مشابه خود در بازار به فاکتورهای گوناگونی همانند نوسانات بازار ارز مملکت و ارزش تمام شده برای تنظیم مواد اولیه آن بستگی داشته و بر همین اصل نمی توان به صورت ثابت، هیچ ارزش دقیق و تعیین شده ای را برای شما خریداران عزیز اعلام کنیم. 

سخن پایانی

ما در این مقاله به طور کامل به شما توضیحاتی در رابطه با کوپلر، انواع کوپلر و قیمت کوپلر ارائه نمودیم که در صورت مطالعه کامل این مقاله هیچ گونه ابهامی در رابطه با کوپلر برای شما باقی نمی ماند.

در پایان از شما سپاس گذاریم که تا انتهای مقاله با ما همراه بودین. اگر سوالی در رابطه با کوپلر و انواع آن داشتید، در قسمت کامنت ها برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما به سوال شما پاسخ دهند.

مزایای خرید آنلاین لباس بچه گانه دخترانه

به گزارش همشهری آنلاین، خرید لباس بچه‌گانه احتمالا بسیار دشوارتر و پیچیده‌تر از خرید برای نوزاد است. زیرا برای تامین امنیت و راحتی نوزادها معمولاً از لباس‌های ساده‌تر با کمترین تزئینات شامل تور و نگین و غیره استفاده می‌شود. با توجه به تنوع بالای برندها و انواع پوشاک دخترانه، ممکن است دچار سردرگمی شده باشید. برای رهایی از این مشکل و تجربه یک خرید رضایت بخش، در ادامه معیارها و نکات مهم در هنگام خرید لباس بچه گانه دخترانه را برایتان بازگو می‌کنیم.

راهنمای خرید لباس بچه دخترانه.jpg

 

کیفیت حرف اول را می‌زند

توجه داشته باشید که خرید لباس بچه گانه ارزان بدون در نظر گرفتن کیفیت لباس، برای کودکان که زمان و انرژی خود را صرف تمیز و سالم نگه داشتن آنچه پوشیده اند نمی‌کنند، چندان کار عاقلانه ای نیست. بنابراین، هنگام خرید لباس بچه گانه دقت کنید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با چند بار شستشو و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب زیبایی اولیه خود را از دست ندهد.

کیفیت کالا عمدتاً توسط جنس پارچه، برند و کیفیت دوخت مشخص می‌شود. بر این اساس، بهتر است از لباس‌هایی با پارچه مرغوب استفاده کنید. شاید در نگاه اول مرغوبیت پارچه به صد درصد پنبه بودن آن تعبیر شود اما برای لباس کودکان بالای یک سال لزوماً اینگونه نیست. پارچه‌های پنبه صد درصد، مناسب ترین انتخاب برای پوست بسیار حساس نوزادان است. اما با افزایش سن کودک و تحرک بیشتر او، وجود مقداری لاکرا یا اسپان در بافت پارچه می‌تواند به افزایش عمر و مقاومت بیشتر لباس در برابر خرابی و شستشو منجر شود.

کاربرد لباس‌ها را مشخص کنید

دختر شما در حال رشد است و به بازی و تحرک بالا نیاز دارد. بنابراین، بهتر است لباس‌های بیرون و خانگی را با ویژگی‌های متناسب با کاربرد آن‌ها انتخاب و خریداری کنید. شما می‌توانید لباس‌های از جنس جین و ساتن و دارای کمربند، تور، زیپ و تزئینات متنوع را برای بیرون از منزل، مهمانی و مجالس مهم خریداری کنید؛ اما استفاده از آن‌ها در خانه موجب آزار کودک می‌شود.

تزئیناتی مانند تور، پاپیون، نگین و غیره که با چسب به لباس بچه گانه دخترانه می‌چسبند، در صورت شستشوی مکرر جدا خواهند شد. لباس‌های راحتی و خانگی مکرراً کثیف شده و شسته می‌شوند. به این ترتیب، لباس‌هایی با تزئینات چسبی به زودی زیبایی خود را از دست می‌دهند و بهتر است این تزئینات به لباس دوخته شده باشند. این امر حتی می‌تواند امنیت بیشتری به کودک شما ببخشد و از بلعیده شدن تزئینات توسط کودک 1 تا 2 ساله جلوگیری کند.

بهترین رنگ لباس بچه گانه دخترانه

برخی والدین ترجیح می‌دهند لباس‌هایی با رنگ تیره برای کودک خود تهیه کنند؛ زیرا رنگ‌های تیره معمولا کثیفی لباس را پنهان می‌کنند و زحمت والدین برای شستشوی مکرر آن‌ها را کاهش می‌دهند. رنگ لباس‌ها به طور چشمگیری در روحیه کودکان مخصوصاً دختران تاثیر دارد. بنابراین، توصیه می‌شود از رنگ‌های روشن در انتخاب لباس دخترانه بهره بگیرید.

ترکیب رنگ لباس بچه دخترانه

 

متخصصین عقیده دارند که از طریق انتخاب رنگ لباس‌ها و تاثیر آن‌ها بر ناخودآگاه کودک خود می‌توانید روحیه و شخصیت وی را پرورش داده و حس مثبت و انرژی بیشتری در کودک خود ایجاد کنید. برای مثال، رنگ‌هایی با تن‌های قرمز موجب افزایش حس هیجان و انرژی در کودکان می‌شوند. رنگ آبی در مقابل، حس آرامش آن‌ها را افزایش می‌دهند. همچنین لباس‌های صورتی آن‌ها را بامزه تر و دوست داشتنی تر نشان می‌دهند و موجب افزایش حس آرامش در آن‌ها می‌شوند.

اگر می‌خواهید از رنگی بهره بگیرید که ویژگی‌های تلفیقی داشته باشد، لباس بچه گانه دخترانه بنفش را انتخاب کنید. این رنگ تجلی گر ثروت و لوکس بودن است و برای مهمانی‌ها انتخاب خوبی به نظر می‌آید. از طرف دیگر، سبز نیز می‌تواند انتخابی مناسبی برای تقویت توانایی‌ها و تمرکز و همچنین تسکین اضطراب‌ها و استرس‌ها باشد. توجه داشته باشید که از سنین 3-4 سالگی باید از ذوق و سلیقه فرزند خود نیز در انتخاب رنگ و طرح لباس‌ها استقبال کنید. این امر می‌تواند اعتماد به نفس کودک را افزایش داده و در ذهن کودک حس مثبتی نسبت به لباس خریداری شده ایجاد کند.

لباس‌های تنگ نخرید

لباس‌های تنگ ظاهر جذاب و زیبایی دارند؛ اما تنها برای مدت بسیار کمی قابل استفاده هستند. کودکان به سرعت رشد می‌کنند و قد و وزن آن‌ها دائما در حال تغییر است. بنابراین، خرید لباس بچگانه ای که دقیقاً سایز آن‌ها است، خرید مقرون به صرفه ای نخواهد بود. لباس بچه گانه خواب و راحتی می‌تواند یک سایز بزرگتر خریداری شود تا برای مدت طولانی تری قابل استفاده باشد.

از طرف دیگر، لباس‌های تنگ می‌توانند پوست حساس کودک را آزار دهند و به عاملی دست و پا گیری در هنگام بازی و دویدن تبدیل شوند. توصیه می‌کنیم که راحتی کودک را در اولویت قرار دهید و لباسی را انتخاب کنید که حس آزادی به وی ببخشد. استفاده از شلوارهای کمر کشی برای این رده سنی انتخاب بهتری است و تعویض آن راحت تر خواهد بود.

استفاده از حراج‌های فصلی

تاثیر تغییرات فصلی را در خرید لباس بچه گانه دخترانه فراموش نکنید. کودکان در سال‌های ابتدایی زندگی خود سریع تر رشد می‌کنند و به همین دلیل، ممکن است لباس خریداری شده در تابستان گذشته برای سال بعد قابل استفاده نباشد. بهتر است لباس‌ها را یک سایز بزرگتر خریداری کرده و از خرید لباس متناسب با سایز کودک در انتهای هر فصل خودداری کنید. در عوض، می‌توانید از حراج آخر فصل برای خرید لباس‌های با سایز مورد نیاز سال بعد بهره بگیرید. لباس بچه گانه‌هایی مانند کاپشن و پلیور که احتمالا ماندگاری بیشتری دارند را با سایز بزرگتر خریداری کنید که تا حداقل 2 سال قابل استفاده باشند.

مزایای خرید آنلاین لباس بچه گانه دخترانه

لباس‌های دخترانه معمولا تزئینات بسیار بیشتری دارند و در هنگام خرید نمی‌توانید از ماندگاری و کیفیت بالای آن اطمینان پیدا کنید. این در حالی است که در هنگام خرید آنلاین امکان بهره گیری از نظرات و تجربیات سایر خریداران و مشتریان وجود دارد. همچنین خرید حضوری لباس به همراه کودک می‌تواند بسیار دشوار باشد؛ اما این دشواری در خرید آنلاین از بین می‌رود. کافی است در خانه بنشینید و محصولات و کالاهای متنوع را در فروشگاه‌های اینترنتی بررسی و مقایسه کنید. در انتها، خرید شما در مدت زمانی کوتاه درب منزل به دست شما می‌رسد.

خرید اینترنتی به شما این فرصت را می‌دهد که در فروشگاه‌هایی از سراسر ایران به دنبال کالای مورد نیاز خود بگردید و محدودیت جغرافیایی را از خرید خود حذف کنید. به این ترتیب، می‌توانید کالاهای مختلف و ویژگی‌هایی مانند قیمت، طراحی، برند، جنس پارچه و... را در آن واحد با یکدیگر مقایسه کرده و با دانستن سایز و سلیقه فرزند خود، خریدتان را نهایی کنید. فروشگاه اینترنتی شمال مال با ایجاد امکان پرداخت در محل در سراسر کشور، ارائه بهترین، زیباترین، مرغوب ترین و باکیفیت ترین کالاها به شما عزیزان را تضمین می‌کند.

 


توسعه اپلیکیشن موبایل چیست؟

توسعه اپلیکیشن موبایل چیست، چگونه کار می کند و چرا برای کسب و کار شما مهم است؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد توسعه اپلیکیشن موبایل برای مشاغل کوچک بدانید، گردآوری شده است.

توسعه اپلیکیشن موبایل ایجاد نرم ‌افزاری است که برای اجرا بر روی دستگاه‌ های تلفن همراه طراحی شده و برای بهره‌ گیری از ویژگی‌ ها و سخت ‌افزار منحصر به ‌فرد آن محصولات بهینه شده است.


با توجه به افزایش محبوبیت تلفن ‌های هوشمند و تبلت ‌ها، توسعه برنامه‌ های کاربردی تلفن همراه یک رسانه محبوب برای ایجاد نرم ‌افزار است. در واقع اپلیکیشن ‌های موبایل به عنصری ضروری برای اکثر کسب ‌و کارها تبدیل شده ‌اند و پیش ‌بینی می ‌شود که درآمد آن در سال 2022 به 800 میلیارد دلار برسد. این صنعت پربار و در حال رشد، کسب ‌و کارها را از هر گوشه ‌ای از بازار جذب کرده است، زیرا مصرف‌ کنندگان خود را از محاسبات رومیزی جدا می ‌کنند و به این صنعت روی می‌ آورند.

ایجاد برنامه های کاربردی تلفن همراه بیشتر ریشه در توسعه نرم افزار سنتی دارد. با این حال نتیجه نهایی، نرم افزاری است که برای استفاده از ویژگی ها و سخت افزار منحصر به فرد دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. گوشی های هوشمند مدرن مجهز به بلوتوث، NFC، سنسورهای ژیروسکوپی، GPS و دوربین هستند. می توان از آنها برای واقعیت مجازی یا افزوده، اسکن بارکد و موارد دیگر استفاده کرد. برنامه های تلفن همراه باید از طیف کاملی از ویژگی های گوشی هوشمند استفاده کنند که گفتن آن آسان تر از انجام آن است.

با توسعه نرم افزار رایانه های شخصی رومیزی، برنامه نویسان باید برنامه ای ایجاد کنند که بتواند روی حداقل مجموعه سخت افزاری کار کند. همین امر در مورد برنامه های کاربردی موبایل نیز صدق می کند، اگرچه تفاوت های سخت افزاری در این مورد بسیار کمتر است. در عین حال، سخت ‌افزار موجود در گوشی‌ های هوشمند و تبلت‌ ها با لپ ‌تاپ‌ ها و رایانه ‌های رومیزی کاملاً مطابقت ندارد، به این معنی که برنامه ‌های موبایل باید به گونه‌ای طراحی شوند که عملکرد بهینه را نشان دهند.

به عنوان مثال یک برنامه بازی در عناصر گرافیکی خود به دلیل پردازنده های گرافیکی کمتر قدرتمند در دستگاه های تلفن همراه محدود است. با این اوصاف رایانش ابری انجام بازی‌های موبایلی را آسان‌تر از همیشه می‌کند. بازی‌های محبوبی مانند Fortnite، Hearthstone و PUBG بازیکنان را در رایانه‌ ها، تلفن ‌ها و حتی کنسول‌ ها متصل می‌ کنند.


ملاحظات توسعه اپلیکیشن موبایل

حل مشکل عملکرد در هر دستگاه در نهایت به توسعه یک برنامه به صورت بومی در آن دستگاه بستگی دارد. این به معنای طراحی کد به طور خاص برای سخت افزار در یک دستگاه خاص است. در نمونه دستگاه‌های iOS این امر بسیار آسان است، زیرا توسعه‌دهندگان تلفن همراه برای دستیابی به قابلیت استفاده جهانی فقط به نسخه‌های برنامه برای iPhone و iPad نیاز دارند. با این حال برای دستگاه های اندرویدی، هر گوشی هوشمند یا تبلت بر روی سخت افزارهای مختلف و نسخه های مختلف سیستم عامل اجرا می شود.

از سوی دیگر برنامه های مبتنی بر وب به دستگاه وابسته نیستند. آنها از مرورگر وب استفاده نمی کنند و توسعه آنها را ارزان تر و دسترسی به آنها را آسان تر می کند. با این حال عملکرد آنها با یک برنامه بومی مقایسه نمی شود. به عنوان مثال با برنامه های تحت وب نمی توانید از ویژگی های کامل گوشی استفاده کنید یا اعلان های مناسب ارسال کنید و کمتر حرفه ای به نظر می رسند.


انواع اپلیکیشن های موبایل و زبان های برنامه نویسی

مانند نرم افزارهای دسکتاپ، اپلیکیشن های موبایل نیز با استفاده از طیف وسیعی از زبان های برنامه نویسی و چارچوب ها طراحی می شوند. در حالی که محبوب ‌ترین سیستم ‌عامل ‌ها، iOS و Android، در استاندارد سازی انواع توسعه برنامه ‌های تلفن همراه در دسترس برنامه ‌نویسان کار بسیار خوبی انجام داده ‌اند، برنامه ‌ها همچنان می ‌توانند متفاوت باشند. در اینجا برخی از انواع برنامه های تلفن همراه آورده شده است:

  • برنامه های بومی

اینها برنامه هایی هستند که برای یک پلتفرم خاص (iOS یا Android) با استفاده از ابزارهای توسعه نرم افزار و زبان های پشتیبانی شده توسط آن سیستم عامل ها ایجاد شده اند. iOS از Xcode و Objective-C استفاده می کند، در حالی که اندروید از Eclipse و Java استفاده می کند. توسعه دهندگان اغلب برنامه های بومی را به دلیل توانایی آنها در استفاده از پتانسیل کامل دستگاه ترجیح می دهند.

با رایج‌ تر شدن دستگاه‌ های خانه هوشمند، توسعه‌ دهندگان برنامه ‌های منحصر به ‌فردی ایجاد می‌ کنند که مواردی مانند پوشیدنی‌ ها، حسگرهای اینترنت اشیا و صفحه ‌نمایش ‌های هوشمند را برای تجربه ‌های شخصی‌ سازی شده یکپارچه می‌کنند. البته توسعه برای هر پلتفرم فرآیندی پرهزینه و زمان بر است که برای همه مشاغل کار نمی کند.

  • برنامه های HTML5

بر اساس استانداردهای تقریباً جهانی فناوری های وب - HTML5، جاوا اسکریپت و CSS - این نوع برنامه تلفن همراه رویکردی برای توسعه تلفن همراه دارد که یک بار اجرا می شود. برنامه‌های توسعه‌ یافته در این چارچوب با بسیاری از پلتفر م‌ها سازگار هستند و برای اطمینان از عملکرد کامل در هر سیستم عامل، تنها به حداقل تغییرات نیاز دارند.

برنامه ‌های HTML5 همچنان می ‌توانند اعلان‌ های دسکتاپ ارسال کنند و تعاملات را از طریق ایمیل و سایر راه ‌ها آغاز کنند. قابلیت استفاده برنامه های وب را کاهش ندهید اما به خاطر داشته باشید که مصرف کنندگان بیشتر از یک برنامه بومی استفاده می کنند.

  • برنامه های ترکیبی

این برنامه ها مستلزم ایجاد یک محفظه توسعه یافته در سیستم بومی است که امکان جاسازی یک برنامه HTML5 را در آن فراهم می کند. این به برنامه ها اجازه می دهد تا از عناصر متنوع و منحصر به فرد هر سیستم بومی استفاده کنند. قبل از ایجاد اپلیکیشن برند خود از برنامه های موجود برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنید. به عنوان مثال، با استفاده از بازاریابی متمرکز بر موبایل در سرویس‌هایی مانند Yelp، Facebook و Google Maps می‌توانید ترافیک را هم به وب ‌سایت و هم به مکان واقعی خود هدایت کنید.

اگر نیاز به توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل دارید می توانید از خدمات شرکت اپمون استفاده نمایید. این شرکت طراحی و توسعه اپلیکیشن با بهره گیری از بهترین متخصصان ایران به همراه بروزترین متدهای دنیا آماده ارائه انواع خدمات برنامه نویسی و طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و ios به تمامی مردم ایران و جهان می باشد.




پاکسازی تتو و هاشور ابرو

پاکسازی تتو و هاشور ابرو پاک کردن تتو، خالکوبی و هاشور ابرو ١٠٠٪؜ بدون زخم و خونریزی با بروزترین دستگاه لیزر کیوسوئیچ تحت نظر پزشک