خرید ملک در استانبول

توجه ویژه سرمایه گذاران به ترکیه در سال 2020

 

ترکیه امن ترین اقتصاد آسیا و خاورمیانه در سال 2020

ترکیه در حال حاضر به عنوان شریک تجاری و سرمایه گذاری مطمئنی برای ایرانیان شناخته می شود ، بعد از فراز و نشیب های سالهای 2018 و 2019 ، تیم اقتصادی اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه توانست ، توازن و ثبات را به اقتصاد ترکیه بازگرداند ، حال که گزارش  بانک جهانی خبر از رشد اقتصادی ترکیه در سال 2020 را می دهد ، پیش بینی می گردد ، هدف گذاری ترکیه برای قرار گرفتن در میان 10 اقتصاد برتر جهان در سال 2023 یک گام دیگر به واقعیت نزدیکتر شده باشد .

اولین و مهمترین منشا رشد اقتصادی در ترکیه ، تسهیل شرایط اقامت همراه با سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه است ، عراقی ها این روز ها جلوتر از ایرانی ها رکورددار خرید ملک در ترکیه و استانبول هستند و در این دوره از هموطنان ما پیشی گرفته اند ، بی شک تغییر قوانین ، تسهیل شرایط و امتیازهای مناسب برای سرمایه گذاری توانسته ، ترکیه را به عنوان مناسب ترین کشور برای سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات به دنیا معرفی کند .

به نظر می رسد که اگر برای سرمایه گذاری مطمئن در سال میلادی آتی هستید و در جستجوهای اینترنتی خواهید دید که خرید آپارتمان در استانبول ، خرید خانه در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه ، جزء ترندهای جستجو در خاورمیانه هستند ، به خصوص سرمایه گذاران کشورهای حوزه خلیج فارس ترکیه را جزیره امن اقتصادی قلمداد می کنند .

سرمایه گذاری غول های اقتصادی اروپا و آمریکا در ترکیه

کمپانی های بزرگی همچون فولکس واگن ، هلدینگ های بزرگ املاک و مستغلات ، خطوط هواپیمایی ، شرکتهای فعال حوزه گردشگری  سرمایه گذاری های گسترده ای را در ترکیه انجام داده اند که بخش اعظم این سرمایه گذاری ها در سال 2020  و در جهش اقتصادی ترکیه نشان داده خواهد شد ، از سوی دیگر با اتمام تونل اوراسیا پس از اتمام فرودگاه بین المللی استانبول ، آسیاو اروپا در کمترین زمان به یکدیگر متصل خواهند شد و ترکیه شاهراه صادرات و واردات به اروپا خواهد شد ، شرکتهای بزرگ و کوچکی از سرتاسر جهان برای قرار گرفتن در مسیر توسعه اقتصادی و تجاری در ترکیه تاسیس شده اند و بسیاری از برندهای صاحب نام ایرانی نیز برای عقب نماندن ا ز این فرصت دفاتر نمایندگی خود را در ترکیه ایجاد نموده اند .

شاید بهترین فرصت برای عقب نماندن از توسعه تجاری و اقصادی ترکیه در سال آتی و سالهای پیش رو ، سرمایه گذاری در بخش های مولد در ترکیه است ، با توجه به توسعه روابط اقتصادی روسیه و اتحادیه اروپا به ترکیه به عنوان پل تجاری میان خاورمیانه و اروپا بهترین نوع سرمایه گذاری درترکیه را می توان شامل بخش های ذیل دانست :

·        سرمایه گذاری در حوزه املاک

·        سرمایه گذاری در حوزه فناوری و اطلاعات

·        سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز

·        سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

·        سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت های اثر بخش مانند انرژی ، ترانزیت ، پتروشیمی ، سیمان ، محصولات کشاورزی

·        سرمایه گذاری در حوزه صادرات مجدد ، محصولات غذایی ، فرش ، خشکبار ، صنایع دستی و محصولات و مصنوعات دکوراتیو

·        سرمایه گذاری در بخش بهداشت و سلامت ترکیه یا به نوعی توریسم سلامت

 

منافع مشترک ایران و ترکیه

 

ایران و ترکیه خواسته یا ناخواسته ، به دلیل موقعیت ژئوپولتیک در منطقه منافع مختلف سیاسی ، اقتصادی و تجاری بسیاری دارند ، هرچند شرکتهای ترک و شرکتهای چند ملیتی خواهان ایجاد خط ارتباط تجاری میان بازرگانان ایران و سایر کشورها در ترکیه هستند اما از یک سو تحریم های تجاری و از سوی دیگر نبود ساز و کار حمایتی در بخش توسعه تجارت ، بار تصمیم گیری را به عهده شرکتها و فعالین بازار انداخته و آنها نیز تا حد ممکن از ریسک های مالی و تجاری دوری می کنند ، به نظر می رسد ایجاد پایگاه مشاوره اقتصادی در ترکیه برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ بتواند  اطلاعات مناسبی را به سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری مشترک با بخش های مختلف اقتصادی ترکیه تهیه و ارائه نماید  و شاهد توسعه روز افزون تبادلات تجاری بخش خصوصی با ترکیه و سایر کشورهای اروپایی و منطقه باشیم .


خرید ملک در استانبول

فروش ویسکوزیمتر شیشه ای


فروش ویسکوزیمتر شیشه ای

انواع ویسکوزیمترهای وارداتی فیشر FISHER

ویسکوزیمتر  یا ( ویسکومتر ) هم نامیده می شود ابزار مورد استفاده برای اندازه گیری ویسکوزیته مایع است.

مقدار دقیق ویسکوزیته سیالات نیوتنی با استفاده از ویسکومترهای لوله ای تعیین می شود. در این روش ، زمان صرف شده برای عبور مقدار مشخصی از سیال از میان یک ویسکومتر لوله ای با قطر و طول مشخص اندازه گیری می شود.

ویسکومتر های شیشه ای آزمایشگاهی با توجه به محیط کاربرد ، دقت و عملکرد در طرح های متنوعی ارائه می شوند

علمینوگستر با ارائه طیف وسیعی از ویسکوزیمترهای شیشه ای بر مرتفع کردن این نیاز برآمده

تمامی ویسکوزیمترها همراه با برگه کالیبره ارائه می شود.


فروشگاه اینترنتی بانه

امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی مزیت های فرآوانی دارد از جمله اینکه وقت و زمان شما برای مراجعه به مغازه و مشاهده انواع برندها که بعضا تقلبی و بی کیفیت هستند گرفته نخواهد شد. احتمالا شما اسم شهر مرزی بانه را شنیده اید و ممکن است تا حدی نیز با بازار بانه آشنایی داشته باشید. اما آیا خرید اینترنتی از بانه می تواند اطمینان مشتریان را جلب کند؟ در بازار بانه هم اجناس اصلی وجود دارد و هم کالاهای تقلبی و بی کیفیت، این موضوع در مورد لوازم خانگی بزرگ بیشتر نمود پیدا می کند و احتمالا همین موضوع هم باعث شده که شما از خرید از بانه صرف نظر کنید. منتها شما با یک راه حل ساده می توانید لوازم خانگی اصلی را از فیک یا تقلبی تشخیص دهید و آن هم مراجعه به وب سایت اصلی شرکت سازنده محصول می باشد. به عنوان مثال اگر شما به دنبال خرید لباسشویی از بانه هستید می توانید مدل لباسشویی را در گوگل جستجو کنید و اگر آن مدل اصلی باشد شما می توانید آن را در سایت خود شرکت تولید کننده مشاهده کنید. بنابراین با استفاده از این روش شما به راحتی می توانید از خرید خود اطمینان حاصل کنید. از آنجا که بانه یک شهر مرزی است لذا فاصله زیادی با اکثر شهرهای ایران دارد و مسیر این شهر تا حدی مخصوصا در فصل زمستان صعب العبور می باشد. به همین علت پیشنهاد ما خرید کالا به صورت اینترنتی از بانه می باشد. از آنجا که محصولاتی که وارد بازار بانه می شوند هیچگونه تعرفه گمرکی روی آنها اعمال نمی شود بسیار ارزانتر از سایر شهرهای ایران خصوصا بازار تهران می باشد. از طرف دیگر زمانی که شما محصولی را در اینترنت جستجو می کند برای مثال خرید یخچال از بانه، انواع مختلفی از فروشگاه های اینترنتی را مشاهده خواهید کرد که این محصول را برای فروش گذاشته اند. متاسفانه در این زمینه هم افراد زیادی هستند اقدام به کلاه برداری می کنند و محصول را با قیمت بسیار ارزانتر به شما معرفی کنند که ممکن است شما هم وسوسه شوید و اقدام به واریز پول کنید. اما فروشگاه های اینترنتی معتبر در بانه دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و این بدان معناست که زیر نظر پلیس فتا فعالیت دارند و دارای آدرس ثابت و شماره تلفن ثابت هستند که در صورت وجود هر گونه مشکلی می توانید از طریق مراجع قضایی پیگیر شوید. بنابراین اگر شما این موارد را رعایت کنید می توانید نسبت به خرید اینترنتی از بانه با خیالی آسوده اقدام کنید و خرید رضایت بخشی را تجربه نمایید.

آموزش طراحی وب سایت با زبانی ساده

آموزش طراحی وب سایت یکی از مقوله های مهم در عرصه کسب و کارهای اینترنتی به خصوص برای افرادی که جویای شغل هستند به شمار می رود و بیشتر مد نظر اشخاصی است که علاقه خاصی به دنیای وب و طراحی وب سایت دارند اما خیلی از اشخاص از این موضوع آگاه نیستند که آموزش طراحی وب سایت شامل چه مراحلی است.

اگر از آن دسته اشخاصی هستید که این مقاله را مطالعه می کنید پس حتماً علاقه خاصی به آموزش طراحی وب سایت دارید و قبل از هر چیزی باید این را بدانید که طراحی یک سایت خوب به هزینه های زیادی نیازمند است و اگر از مراحل ایجاد یک سایت اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید طبق سلیقه خودتان یک سایت را طراحی و راه اندازی کنید.
بنابراین ما بر آن شدیم تا به صورت اجمالی و با زبانی کاملاً ساده آموزش طراحی وب سایت را برای اشخاصی که مایلند به این حیطه وارد شوند بیان کنیم و گریزی به مباحث تخصصی و فنی طراحی سایت بزنیم که در کل این آموزش چطور شروع می شود و به کجا ختم می شود و امید داریم بعد از این آموزش بتوانید مسیر طراحی سایت را پیدا کنید و بیشتر از قبل به یادگیری تخصص های لازم و مورد نیاز برای طراحی و راه اندازی سایت باشید.

آموزش طراحی وب سایت از کجا شروع می شود؟

به طور حتم یکی از مهمترین پیش نیازهایی که می توان برای ورود به دنیای برنامه نویسی و آموزش طراحی وب سایت بیان کرد این است که آشنایی خوبی با زبان انگلیسی داشته باشید به خاطر اینکه خیلی از منابع نفیس و عالی در زمینه برنامه نویسی و IT به زبان انگلیسی است و اگر قرار بر این است که از این منابع به نحو احسن استفاده کنید باید به دنبال تقویت زبان انگلیسی خودتان باشید.
اما اجازه دهید به سراغ مراحل آموزش طراحی وب سایت برویم و با این مراحل به صورت کامل آشنا شویم و قبل از آن باید به این موضـوع توجه کنیـد که سـایت هایی که امروزه فعال هستند از دو قسمت فرانت‌اند (Front end ) و بک‌اند (Back end) تشکیل شده اند. فرانت اند همان بخش هایی هستند که کاربر می تواند آن را در مرورگر مشاهده کند و بک اند هم همان بخش های مربوط به پردازش های سمت سرور هستند.

 مرحله اول: آموزش طراحی وب سایت با یادگیری زبان HTML

آموزش طراحی سایت

در پاراگراف قبلی به این موضوع اشاره کردیم که فرانت اند بخش هایی هستند که برای کاربر در مرورگر قابل مشاهده است و این قسمت با استفاده از زبان نشانه گذاری HTML ایجاد و ساخته می شود که در اصل این نوع زبان برنامه نویسی به مانند اسکلت، چهارچوب و بدنه اصلی یک وب سایت است.
در حقیقت می توان اینگونه گفت که زبان برنامه نویسی سمت سرور شما هر چه باشد باید به صورت کامل در مورد زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال آشنایی داشته باشید و بدون این زبان هیچ وب سایتی در دنیای وب وجود خارجی نخواهد داشت. پس اولین قدم و اولین مرحله در آموزش طراحی وب سایت این است که زبان برنامه نویسی و نشانه گذاری HTML را فرا بگیرید.

 مرحله دوم: آموزش طراحی وب سایت و یادگیری زبان برنامه نویسی CSS

مرحله اول از آموزش طراحی وب سایت از اهمیت زیادی برخوردار است اما فراگیری زبان HTML به تنهایی نمی تواند ملاک خوبی برای ایجاد یک ظاهر زیبا برای وب سایت باشد. پس مجبور می شوید از مرحله دوم این آموزش استفاده کنید که یادگیری زبان CSS است و به وسیله تکنولوژی هایی که در زبان CSS وجود دارد بتوانید به زیبا سازی صفحات وب سایت تان کمک کنید، به گونه ای که کاربر پسند باشد.
به نسبت زبان برنامه نویسی HTML در بحث آموزش طراحی وب سایت، استفاده از زبان برنامه نویسی سی اس اس (CSS) یک مقدار سخت تر و پیچیده تر است اما شایان ذکر است که یادگیری آن ساده و آسان است و یکی از دلیل هایی که می توان برای یادگیری ساده این زبان برنامه نویسی بیان کرد این است که بعد از اینکه یک بار کدهایی را نوشتید که به زیباتر شدن ظاهر وب سایت منجر شود به طور حتم آنقدر به این زبان علاقمند خواهید شد که با علاقه و شور و اشتیاق بیشتری به سمت آموزش طراحی وب سایت و یادگیری این زبان قدم بر می دارید و بعد از یکی دو هفته به طور کامل آن را فرا خواهید گرفت.

 مرحله سوم: یادگیری و فراگرفتن زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی که برای آموزش طراحی وب سایت به آن نیاز دارید جاوا اسکریپت (JavaScript) است و به وسیله این زبان برنامه نویسی و امکانات بیشماری که دارد می توانید انیمیشن های متفاوت و متنوع، اسلایدر، تاریخ و ساعت و خیلی از موارد دیگر را به سایت تان اضافه کنید.
یک نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به نسبت دو زبان نشانه گذاریHTML  و  CSSیک مقدار زمان بر است و برای آموزش طراحی وب سایت باید وقت بگذارید تا این زبان را یاد بگیرید.

این زبان های برنامه نویسی و زبان های نشانه گذاری که بیان کردیم به نوعی در نحوه ایجاد ساختار ظاهری سایت یا به اصطلاح همان فرانت اند به شما کمک می کند که یک ایده و طرح کلی از سایتی که مد نظرتان هست را پیاده سازی کنید. اما در این بین ابزارها و تکنولوژی های دیگری هم هستند که به شما این کمک را می کنند که بتوانید ظاهر سایت را طراحی کنید و قبل از این کار باید چند مورد از اصطلاحاتی که وجود دارد را فرا بگیرید.

 آشنایی با فریم‌ورک (Framework) در آموزش طراحی وب سایت

فریم‌ورک (Framework) که به آن چهارچوب هم گفته می شود در اصل مجموعه ای از کدها، توابع برنامه نویسی و کلاس ها است که در قالب یک پکیج به برنامه نویس ها ارائه می شود تا این اشخاص بتوانند پروژه های نرم افزاری خودشان را طراحی کنند.
در آموزش طراحی وب سایت اگر بخواهیم ساده تر صحبت کنیم باید بگوییم که این فریم ورک ها در اصل یک سری کدهای آماده و از قبل نوشته شده هستند که در طراحی سایت می توانید از آن ها استفاده نمایید و استفاده از فریم ورک ها می تواند باعث افزایش سرعت و بهبود عملکرد پروژه شود که مهمترین و معروف ترین فریم ورک که سازگاری مناسبی با HTML و  CSS  دارد بوت‌استرپ (Bootstrap) است.

خیلی از طراحان حرفه ای سایت ها به وسیله همین فریم ورک ها و در عرض چند ساعت می توانند ظاهر کلی سایت را طراحی و پیاده سازی کنند و این نشان دهنده این است که در آموزش طراحی وب سایت استفاده از این فریم ورک ها می تواند به شما خیلی کمک کند.

 ادامه مقاله در لینک زیر

آموزش طراحی وب سایت با زبانی ساده

آموزش طراحی وب سایت یکی از مقوله های مهم در عرصه کسب و کارهای اینترنتی به خصوص برای افرادی که جویای شغل هستند به شمار می رود و بیشتر مد نظر اشخاصی است که علاقه خاصی به دنیای وب و طراحی وب سایت دارند اما خیلی از اشخاص از این موضوع آگاه نیستند که آموزش طراحی وب سایت شامل چه مراحلی است.

اگر از آن دسته اشخاصی هستید که این مقاله را مطالعه می کنید پس حتماً علاقه خاصی به آموزش طراحی وب سایت دارید و قبل از هر چیزی باید این را بدانید که طراحی یک سایت خوب به هزینه های زیادی نیازمند است و اگر از مراحل ایجاد یک سایت اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید طبق سلیقه خودتان یک سایت را طراحی و راه اندازی کنید.
بنابراین ما بر آن شدیم تا به صورت اجمالی و با زبانی کاملاً ساده آموزش طراحی وب سایت را برای اشخاصی که مایلند به این حیطه وارد شوند بیان کنیم و گریزی به مباحث تخصصی و فنی طراحی سایت بزنیم که در کل این آموزش چطور شروع می شود و به کجا ختم می شود و امید داریم بعد از این آموزش بتوانید مسیر طراحی سایت را پیدا کنید و بیشتر از قبل به یادگیری تخصص های لازم و مورد نیاز برای طراحی و راه اندازی سایت باشید.

آموزش طراحی وب سایت از کجا شروع می شود؟

به طور حتم یکی از مهمترین پیش نیازهایی که می توان برای ورود به دنیای برنامه نویسی و آموزش طراحی وب سایت بیان کرد این است که آشنایی خوبی با زبان انگلیسی داشته باشید به خاطر اینکه خیلی از منابع نفیس و عالی در زمینه برنامه نویسی و IT به زبان انگلیسی است و اگر قرار بر این است که از این منابع به نحو احسن استفاده کنید باید به دنبال تقویت زبان انگلیسی خودتان باشید.
اما اجازه دهید به سراغ مراحل آموزش طراحی وب سایت برویم و با این مراحل به صورت کامل آشنا شویم و قبل از آن باید به این موضـوع توجه کنیـد که سـایت هایی که امروزه فعال هستند از دو قسمت فرانت‌اند (Front end ) و بک‌اند (Back end) تشکیل شده اند. فرانت اند همان بخش هایی هستند که کاربر می تواند آن را در مرورگر مشاهده کند و بک اند هم همان بخش های مربوط به پردازش های سمت سرور هستند.

 مرحله اول: آموزش طراحی وب سایت با یادگیری زبان HTML

آموزش طراحی سایت

در پاراگراف قبلی به این موضوع اشاره کردیم که فرانت اند بخش هایی هستند که برای کاربر در مرورگر قابل مشاهده است و این قسمت با استفاده از زبان نشانه گذاری HTML ایجاد و ساخته می شود که در اصل این نوع زبان برنامه نویسی به مانند اسکلت، چهارچوب و بدنه اصلی یک وب سایت است.
در حقیقت می توان اینگونه گفت که زبان برنامه نویسی سمت سرور شما هر چه باشد باید به صورت کامل در مورد زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال آشنایی داشته باشید و بدون این زبان هیچ وب سایتی در دنیای وب وجود خارجی نخواهد داشت. پس اولین قدم و اولین مرحله در آموزش طراحی وب سایت این است که زبان برنامه نویسی و نشانه گذاری HTML را فرا بگیرید.

 مرحله دوم: آموزش طراحی وب سایت و یادگیری زبان برنامه نویسی CSS

مرحله اول از آموزش طراحی وب سایت از اهمیت زیادی برخوردار است اما فراگیری زبان HTML به تنهایی نمی تواند ملاک خوبی برای ایجاد یک ظاهر زیبا برای وب سایت باشد. پس مجبور می شوید از مرحله دوم این آموزش استفاده کنید که یادگیری زبان CSS است و به وسیله تکنولوژی هایی که در زبان CSS وجود دارد بتوانید به زیبا سازی صفحات وب سایت تان کمک کنید، به گونه ای که کاربر پسند باشد.
به نسبت زبان برنامه نویسی HTML در بحث آموزش طراحی وب سایت، استفاده از زبان برنامه نویسی سی اس اس (CSS) یک مقدار سخت تر و پیچیده تر است اما شایان ذکر است که یادگیری آن ساده و آسان است و یکی از دلیل هایی که می توان برای یادگیری ساده این زبان برنامه نویسی بیان کرد این است که بعد از اینکه یک بار کدهایی را نوشتید که به زیباتر شدن ظاهر وب سایت منجر شود به طور حتم آنقدر به این زبان علاقمند خواهید شد که با علاقه و شور و اشتیاق بیشتری به سمت آموزش طراحی وب سایت و یادگیری این زبان قدم بر می دارید و بعد از یکی دو هفته به طور کامل آن را فرا خواهید گرفت.

 مرحله سوم: یادگیری و فراگرفتن زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت

یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی که برای آموزش طراحی وب سایت به آن نیاز دارید جاوا اسکریپت (JavaScript) است و به وسیله این زبان برنامه نویسی و امکانات بیشماری که دارد می توانید انیمیشن های متفاوت و متنوع، اسلایدر، تاریخ و ساعت و خیلی از موارد دیگر را به سایت تان اضافه کنید.
یک نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به نسبت دو زبان نشانه گذاریHTML  و  CSSیک مقدار زمان بر است و برای آموزش طراحی وب سایت باید وقت بگذارید تا این زبان را یاد بگیرید.

این زبان های برنامه نویسی و زبان های نشانه گذاری که بیان کردیم به نوعی در نحوه ایجاد ساختار ظاهری سایت یا به اصطلاح همان فرانت اند به شما کمک می کند که یک ایده و طرح کلی از سایتی که مد نظرتان هست را پیاده سازی کنید. اما در این بین ابزارها و تکنولوژی های دیگری هم هستند که به شما این کمک را می کنند که بتوانید ظاهر سایت را طراحی کنید و قبل از این کار باید چند مورد از اصطلاحاتی که وجود دارد را فرا بگیرید.

 آشنایی با فریم‌ورک (Framework) در آموزش طراحی وب سایت

فریم‌ورک (Framework) که به آن چهارچوب هم گفته می شود در اصل مجموعه ای از کدها، توابع برنامه نویسی و کلاس ها است که در قالب یک پکیج به برنامه نویس ها ارائه می شود تا این اشخاص بتوانند پروژه های نرم افزاری خودشان را طراحی کنند.
در آموزش طراحی وب سایت اگر بخواهیم ساده تر صحبت کنیم باید بگوییم که این فریم ورک ها در اصل یک سری کدهای آماده و از قبل نوشته شده هستند که در طراحی سایت می توانید از آن ها استفاده نمایید و استفاده از فریم ورک ها می تواند باعث افزایش سرعت و بهبود عملکرد پروژه شود که مهمترین و معروف ترین فریم ورک که سازگاری مناسبی با HTML و  CSS  دارد بوت‌استرپ (Bootstrap) است.

خیلی از طراحان حرفه ای سایت ها به وسیله همین فریم ورک ها و در عرض چند ساعت می توانند ظاهر کلی سایت را طراحی و پیاده سازی کنند و این نشان دهنده این است که در آموزش طراحی وب سایت استفاده از این فریم ورک ها می تواند به شما خیلی کمک کند.

 ادامه مقاله در لینک زیر