امروزه در هر خانه ای تعداد زیادی لوازم خانگی برای کمک به آشپزی و نظافت و سایر امور خریداری و استفاده می شوند. خریداری این لوازم خانگی با توجه به تعدد برند و نوع ، قیمت و خدمات پس از فروش کار بسیار مشکلی است. از طرفی ترافیک و مسافت نیز در خرید های حضوری مشکل کمبود وقت را نمایان می کند. به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی که خدمات فروش لوازم خانگی و لوازم جانبی را ارائه می کنند شکل گرفتند.
فروشگاه اینترنتی ویلومون
فروشگاه اینترنتی ویلومون در فروردین سال 1400 با هدف فروش لوازم خانگی اصلی و گارانتی معتبر افتتاح شد. در کنار فروش لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه ، قطعات و لوازم جانبی دستگاه های مربوطه نیز به فروش می رسد. برای اطمینان از امنیت خرید ، ویلومون دارای اینماد و نماد ساماندهی می باشد. هم چنین شرایطی خاص برای ارسال کالا به سراسر کشور دارد. ارسال کالا در تهران توسط پیک نهایتا یک روز پس از ثبت سفارش تحویل مشتریان گرامی می شود.
ویلومون به صورت تخصصی اقدام به فروش محصولات موزر آلمان و وال امریکا با گارانتی 36 ماهه خدمات طلایی موزر ایران می کند. می توان گفت ویلومون در سال 1400 همکار و همراه جدیخدمات طلایی موزر ایران به عنوان فروشگاه موزر در ایران می باشد. مردم معتبرترین دستگاه های اصلاح مو صورت و بدن برای مصارف شخصی و آرایشگاهی را موزر ایران می دانند. البته به همراه فروش دستگاه های اصلاح مو موزر آلمان ، قطعات موزر و لوازم جانبی موزر نیز در ویلومون به فروش می رسد. قطعات و لوازم جانبی وال امریکا نیز در ویولمون با قیمت های رقابتی به فروش می رسد. دستگاه های مخصوص حیوانات موزر آلمان و وال اصلی با گارانتی 3 ساله خدمات طلایی و مشاوره رایگان در سبد فروش ویلومون وجود دارد.
قطعات بلک اند دکر
یکی از برندهای صاحب نام در تولید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه برند بلک اند دکر " Black and Decker " می باشد. برند بلک اند دکر در ایران با اقبال خوبی روبرو شده است و مورد تایید مردم و کارشناسان امر قرار گرفته است . فروشگاه ویلومون به صورت تخصصی فروش قطعات بلک اند دکر و فروش لوازم جانبی دستگاه های بلک اند دکر را به عهده دارد. اگر برای خرید قطعات بلک اند دکر نیاز به راهنمایی دارید حتما از طریق سایت ویلومون با کارشناسان آن در ارتباط باشید.
جهت ارتباط با فروشگاه اینترنتی ویلومون می توانید به صورت حضوری به آدرس : تهران ، میدان شوش ، خیابان صابونیان ، مجتمع الماس بلورین ، طبقه سوم ، پلاک 784 مراجعه فرمایید یا با تلفن ویلومون : 55047469-021 تماس بگیرید. هم چنین می توانید از طریق سایت ویلمون به نشانیHttps://vilomoon.com خرید های خود را انجام دهید.
در خرید اینترنتی وجود یک راهنما و همراه بسیار ضروری است، خریدیار یکی از سایت هایی است که شما را در خرید اینترنتی راهنمایی می کند.
در خرید اینترنتی چطور کالای مناسب را تشخیص دهیم؟
در خرید اینترنتی چطور راهنمایی های لازم پیش از خرید را دریافت کنیم؟
در خرید اینترنتی دستیار خرید یا همراه خرید ما چه کسی است؟
در خرید حضوری دو مزیت بزرگ برای شما وجود دارد، اول اینکه میتوانید کاملا محصول را در دست بگیرید و لمس کنید، دوم اینکه میتوانید از راهنمایی های فروشنده در خصوص کالا و ویژگی های آن استفاده کنید.
اما در خرید اینترنتی این فرصت برای شما وجود ندارد، اما این دلیل بر کنار گذاشتن خرید اینترنتی نیست، چرا که در خرید اینترنتی هزاران مزیت و فایده وجود دارد، پس در نتیجه باید کاری کنیم که معایب آن کمتر شود.
اگر همین امروز تصمیم به کوهنوردی گرفته باشید کدام چادر کوهنوردی را انتخاب میکنید؟ اصلا برندهای معتبر چادر کوهنوردی کدام هستند؟
کدام مدل چادر برای نیاز شما مناسب است؟
نظرات خریداران در مورد چادر انتخابی شما چگونه است؟ از این مدل چادر چقدر استقبال شده است؟
اینجاست که سایت راهنمای خرید محصولات مانند kharidyaar.ir به شما کمک میکند هم کالای مورد نظر و بهترین برندهای مرتبط با آن کالا بهتر بشناسید و هم انتخاب بهتری در خرید کالای مورد نظر داشته باشید.
در واقع در سایت خریدیار شما بهترین کالاها را همراه با راهنمای خریدشان مشاهده می کنید، مثلا وقتی قصد انتخاب یک همزن برقی را دارید، در خریدیار نکات لازم پیش از خرید این کالا را مطالعه می کنید و همچنین بهترین نمونه های پرفروش بازار را همراه با لینک خرید در دسترس دارید.
سایت خریدیار یک راهنمای خرید اینترنتی انواع کالاست، سایت که در زمینههای مختلف کالاهای مختلف را بررسی کرده و اطلاعات لازم پیش از خرید کالا را در اختیار شما قرار میدهد.
یکی از نمونههای جهانی خریدیار، سایت wirecutter است که دقیقا به همین شکل و البته در مقیاس جهانی کالای موجود در آمازون و فروشگاههای اینترنتی دیگر را نقد و بررسی میکند.
خریدیار و لوازم خانگی و آشپزخانه
سایت خریدیار کار خود را با نقد و بررسی لوازم خانگی و آشپزخانه آغاز کرد و در حال ورود به سایر دستهبندی های کالایی می باشد، خریدیار نویسندگانی دارد که هر کدام در گروه کالایی مشخصی فعالیت میکنند و کالاهای آن دسته را بررسی میکنند.
نویسندگان سایت خریدیار ابتدا اطلاعات لازم را در خصوص گروه کالایی مورد نظر کسب میکنند و نکات طلایی پیش از خرید کالا را برای شما بیان میکنند تا با چشمانی باز انتخاب کنید.
سپس بهترینهای گروه کالایی مورد نظر را همراه با بیان جزئیات محصول و لینک خرید به شما معرفی میکنند، ناگفته نماند که نویسندگان خریدیار هنگام بررسی هر محصول به نظرات خریداران آن کالا توجه ویژه ای دارند تا شما پیش از خرید از نظر خریداران مطلع شوید.
خریدیار چه فروشگاههایی را معرفی میکند
خریدیار در حال حاضر با گروه دیجی کالا همکاری میکند، اما در آینده نزدیک هر فروشگاهی که سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کند و محصولات با کیفیتی عرضه کند، میتواند در سایت خریدیار معرفی شود.
به طور مثال سایت thisiswhyimbroke که در زمینه همکاری در فروش فعالیت میکند، محصولات مختلفی را از فروشگاه های مختلفی مورد بررسی قرار میدهد.
سایت خریدیار به چه شکل کسب درآمد میکند
خریدیار یک سایت افیلیت مارکتینگ یا همان همکاری در فروش است که در حال حاضر با دیجی کالا همکاری میکند.
کسب درآمد در حوزهی افیلیت مارکتینگ بر پایه کسب کمیسیون از فروش محصول است، یعنی وقتی شما کالایی را از دیجی کالا خریداری کنید، کمیسیون مشخصی به خریدیار پرداخت میشود.
همین موضوع موجب میشود که ما هیچ تعصب خاصی روی کالای مشخص نداشته باشیم و کاملا منصفانه کالاهای مختلف را نقد و بررسی کنیم، چرا که برای ما تفاوتی ندارد به طور مثال شما کدام مدل همزن برقی را انتخاب میکنید.
ما به اخلاق پایبندیم و تلاشمان این است که منصفانهترین بررسیهای ممکن را برای نقد کردن محصولات داشته باشیم و هدف نهایی ما این است که شما برای خرید یک محصول نیاز به تحقیق و بررسی نداشته باشید و خیلی راحت سایت خریدیار را باز کنید و نام کالای مورد نظر را سرچ کرده و نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.
آیا واقعا کالاها نیاز به نقد و بررسی دارند؟
شاید این تصور وجود داشته باشد که اصلا چه نیاز به نقد و بررسی کالاها وجود دارد، مگر همه کالاها دیجیتالی هستند که نیاز به بررسی زیادی داشته باشند.
اما حقیقت این است که هر کالایی بررسیهای خاص خود را نیاز دارد، به طور مثال وقتی قصد خرید یک کش بدن سازی ساده را دارید، آیا میدانید که کش با چه مقاومتی را خریداری کنید؟
آیا به صورت پیشفرض میدانیم که انواع کش بدنسازی کدامند؟
آیا میدانیم که برندهای معتبر کش بدنسازی کدامها هستند؟
از طرفی شاید با خود بگویید که بسیار عالی، اگر کالای مورد نظر دارای پیچیدگی های زیادی است، پس خیلی راحت به سراغ گران ترین میرویم که حتما بهترین است.
اما لزوما گرانترینهای بازار بهترینها برای شما نیستند، بسیاری از کالاهای گران قیمت شامل ویژگیهایی هستند که هیچوقت استفادهای ندارند، یا اینکه بخاطر مارک یا برند مشخصی، قیمتی چند برابر دیگر کالاها دارند.
هدف خریدیار این است که بهترین کالا، با بهترین قیمت و با ویژگیهای کافی و مورد نیازتان را انتخاب کنید.
بگذارید یک مثال بزنم، فرض کنید که چند میلیون تومان هزینه کرده اید و یک دستگاه آون توستر خریده اید، و این درحالی است که عمده استفاده شما از این دستگاه برای گرم کردن نان صبحانه است.
امااگر میدانستید که برای گرم کردن نان صبحانه یک توستر ساده هم میتواند برایتان مناسب باشد، چندین میلیون تومان را صرف خرید آون توستر نمیکردید، در حالی که هرگز قرار نیست از امکانات پیشرفته آون توستر استفاده کنید.
یا اگر با کارایی و تفاوت های آون توستر، ماکروویو و فر گازی آشنا بودید، دستگاهی را می خریدید که هر سه کار را برای شما انجام دهد و هزینه کمتری برایتان ایجاد شود.
پس همیشه اینطور نیست که اگر بدون بررسی به سراغ یک برند معروف و مطرح برویم قطعا خرید موفقی خواهیم داشت، همواره نیاز و انتظارات شما از محصول اولویت است.
شبکه اجتماعی توییتر به عنوان یک سرویس میکرو وبلاگ نویسی شناخته می شود که توسط سازمانها و میلیون ها نفر مورد استفاده قرار می گیرد و در حال حاضر با روزانه 100 میلیون کاربر فعال و 500 میلیون توییت، یکی از محبوب ترین پلتفرمهای شبکه اجتماعی است. از شبکه اجتماعی توییتر می توان برای دریافت اخبار، دنبال کردن افراد مشهور و یا ارتباط با دوستان قدیمی استفاده کرد. اما محبوبیت آن می تواند وحشتناک باشد. اگر نمی دانید چگونه از توییتر استفاده کنید!؟ نگرا نباشید، خوشبختانه استفاده از توییتر بسیار آسان است. در اینجا، ما در مورد اینکه توییتر چیست، چه کسی از توییتر استفاده می کند و چگونگی شروع کار در شبکه اجتماعی توییتر را، توضیح خواهیم داد.
کاربران شبکه اجتماعی توییتر با پست، پیامهای جدید در سایت برای به اشتراک گذاری، تبادل و کشف اطلاعات، در ارتباط باقی می مانند. توییت ها از 140 کاراکتر یا کمتر تشکیل شده اند و می توانند حاوی ایده ها و انواع مختلفی از اطلاعات مانند عکس، فیلم و پیوند به مقالات باشند. کاربران می توانند به این پیامهای ارسال شده در توییتر، از طریق وب یا از طریق یک دستگاه تلفن همراه متصل به اینترنت دسترسی پیدا کنند. هنگامیکه یک کاربر یک توییت ارسال می کند، پیام به پروفایل وی ارسال می شود و به صفحه اصلی (یا فیدها) کاربر ارسال می شود.کاربران می توانند دوستان، خانواده، همکاران، سازمانها، مشاغل و شخصیتهای عمومی را فالو کنند. فالورها با پاسخ دادن به یک توییت یا “بازتوییت” با کاربر ارتباط برقرار می کنند تا به روزرسانی را مجدداً با فالور های خود به اشتراک بگذارند. توییت ها و پاسخ ها عمومی هستند و برای همه قابل مشاهده هستند، مگر اینکه توییت ها محافظت شوند. با پاسخ دادن و به اشتراک گذاشتن توییت ها، کاربران در زمان واقعی با یکدیگر درمورد مطالب جالب، موضوعات داغ و رویدادهای جاری درگیر می شوند.