چگونه می توان یک فروشنده سبزی و عطاری آنلاین موفق شد


افزایش آگاهی از ارزش غذایی سبزی و گیاهان دارویی، خبر خوبی است برای هر کسی که می خواهد فروشگاه اینترنتی سبزی و عطاری آنلاین ، یک کسب و کار کوچک را آغاز کند ، چه میوه و چه سبزیجات را خودتان پرورش دهید یا به عنوان بازرگان محصول را به صورت عمده از کشاورزان محلی بخرید می تواند خود شروعی برای تبدیل شدن به یک فروشنده سبزی و عطاری آنلاین باشد.


 

آموزش ها و ملزومات کار را با تحقیق و پژوهش بدست بیاورید

برای اطلاع از نیاز به مجوزهای تجاری فروشگاه اینترنتی سبزی و عطاری با میدان میوه و تره بار و سازمانهای اداری تماس بگیرید. مجوزها و الزامات کسب و کار بسته به جامعه و فرهنگهای مختلف متفاوت است. ممکن است نیاز به آموزش و مجوز برای مدیریت مواد غذایی و پروانه کسب و کار باشد.

 

اهداف و برنامه مشخص داشته باشید 

شما باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید تجارت خود را برای اهداف مالیاتی و نظارتی سازمان دهید. انتخاب اصلی شما به عنوان یک مالک خاص ، نوعی مشارکت با مسئولیت محدود یا به عنوان یک شرکت است. شما باید یک برنامه تجاری تهیه کنید که جزئیات آنچه را که می خواهید بفروشید ، بازار هدف شما کیست ، و فروش مورد انتظار در چند سال اول شما را بیان می کند. و البته ، برای تجارت جدید خود نیز به بودجه نیاز خواهید داشت ، که می تواند از جیب شخصی شما یا از منابع خارجی خارج شود: دوستان و اعضای خانواده ، وام های بانکی ، سرمایه گذاران و...

 

سبزی و گیاهان دارویی عمده با قیمت کم بخرید یا خودتان پرورش دهید

میوه و سبزیجات را پرورش داده و یا به صورت عمده و مستقیم از کشاورزان محلی بخرید ، یا می توانید یاد بگیرید که خود پرورش دهید.

 فروشندگان معمولاً خریدهای عمده را به ظروف کوچکتر تقسیم می کنند و مبلغ کمتری را برای خرید مجدد می پردازند. قبل از فروش تحقیق کنید که رقبای شما چه محصولاتی و با چه قیمت می فروشند.

 

تجهیزات مناسب را برای نگهداری و بسته بندی خریداری کنید

تجهیزات فروشندگان سبزی و عطاری آنلاین یک کامیون بزرگ ، جعبه های تولیدی و دستگاه بسته بندی برای تحویل هر چه بهتره محصولات به مشتری هستند.

ارسال فرآورده های تازه به رستوران ها یا مشتریان عمده ممکن است به یک کامیون یخچال دار نیز نیاز باشد.

 

روش های تحویل و مسیرهای حمل و نقل کارآمد را طراحی کنید

حمل و نقل ممکن است هزینه بالایی برای بسیاری از فروشندگان سبزی و عطاری آنلاین باشد. تولید چندین بار در هفته به جای روزانه می تواند به کاهش هزینه های بنزین ، بیمه و وسیله نقلیه کمک کند.

 

در رویدادهای مهم جامعه شرکت کنید

 با شرکت و پشتیبانی از رویدادهای محلی ، تبدیل به یک متخصص محلی یا یک بازرگان بسیار مشهور شوید ، تجارت شما رونق خواهد گرفت. برگزاری سمینارهای کوتاه در زمینه کشاورزی ارگانیک ، تغذیه یا ارزش رژیم غذایی در زندگی در کتابخانه ها ، مدارس یا نمایشگاه ها برای خود تبلیغات رایگان و ارزان کنید.

 

با مشتریان خود آشنا و با آنها دوست شوید

با مشتریان خود در شبکه های اجتماعی مکالمه کنید و آنها را بشناسید. مردم از فروشندگانی که به آنها احساس آرامش و راحتی می کنند خرید می کنند

صحبت با مشتریان ارتباط و اعتماد ایجاد می کند و می تواند فروش را افزایش دهد.

 

یک سیستم بازاریابی کارآمد بسازید

چاپ تبلیغات و آگهی های درب به درب برای دسترسی به محلی بسیار مناسب است ، اما از بازاریابی دیجیتال غافل نشوید. برای ارسال تخفیف ، فروش و کالاهای خبری به مشتریان از پیامک استفاده کنید. ساختن لیست مشتری می تواند به شما کمک کند تا حتی در زمانی که مشتری به صورت فیزیکی در محل نباشد ارتباط برقرار کنید. ابزارها و خدمات بازاریابی پیامکی و حتی ایمیل اجازه می دهد تا مشاغل بتوانند نامه یا اعلامیه ای را تهیه کنند ، آن را به یکباره به لیستی از مشتریان ارسال کنند و سپس پاسخ گیرندگان را پیگیری کنند.

 

همچنین می توانید از سایر ابزارهای اینترنتی و رسانه های اجتماعی استفاده کنید. برای فیس بوک خود صفحه ایجاد کنید و یا در Twitter ایجاد مخاطب کنید. تجارت خود را در Google Maps لیست کنید. از مشتریان خود دعوت کنید تا در واتساپ نظرات خود را ارسال کنند.

 

 :منبعhttp://1touchgreens.com  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.