آموزش ساخت پرسشنامه برای مشتری

پرسشنامه آنلاین اغلب در صفحات وب ظاهر می شود در حالی که افراد در اینترنت گشت و گذار می کنند. امروزه کاربران عادت دارند که هنگام حضور در اینترنت ، پرسشنامه را پر کنند ، وقتی که در حال مرور محصولات یا خدمات هستند.

پرسشنامه رضایت مشتری پرسشنامه ای است که برای کمک به مشاغل در درک آنچه مشتریانشان درباره محصولات یا خدمات ، مارک تجاری و برای پشتیبانی از مشتری طراحی شده است.

اگر می خواهید بازخوردهای ارزشمندی را از مشتریان خود بدست آورید ، باید در ساخت پرسشنامه حرفه ای عمل کنید و سوالات مناسبی را از آنها بخواهید. به اشتراک گذاری اطلاعات همیشه کار آسانی نیست و کار مشتری نیست که انتقاد سازنده را به تجارت شما ارائه دهد. درعوض ، این مسئولیت طراح پرسشنامه است تا با سوالات مناسب ذهن مشارکت کننده را درگیر کند.

اگر در تصمیم گیری در مورد آنچه باید از مشتریان خود بپرسید گیر کرده اید ، در اینجا برخی از انواع سؤالاتی که توصیه می کنیم از جمله در مورد شما باشد ، آورده شده است:

چند بار از محصول یا خدمات استفاده می کنید؟

آیا محصول به شما در دستیابی به اهداف خود کمک می کند؟

ابزار مورد علاقه شما یا بخشی از محصول یا خدمات چیست؟

ادامه مقاله در:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.